Web design Archives - dotcom.sk

Späť do školy

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Predstaviť online publiku ponuku školských potrieb dostupných v predajniach Tesco.

Riešenie:

Športovec, princezná či knihomoľ? Návštevníci microsite si vybrali z detí to najviac podobné ich vlastnej ratolesti a následne získali tipy na najvhodnejšie školské pomôcky. Kampaň bola komunikovaná prevažne na sociálnych sieťach Facebook a YouTube.

Varíme zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Navariť online komunikáciu pre celonárodnú kampaň Karičky “Recepty zo srdca”.  

Riešenie:

Karičku ľudia milujú aj pri varení, a tak niet divu, že chceme poznať ich najobľúbenejšie recepty. Už druhýkrát tak gazdinky mali možnosť podeliť sa o svoje recepty s ostatnými na www.receptyzosrdca.sk a navyše hrať o skvelé týždenné výhry.

Web businesslounge.sk

Posted by | | No Comments

Unikátna čerpačka Slovnaft na Prístavnej v Bratislave ponúka aj unikátnu službu – Business Lounge. Špeciálne pre túto službu sme navrhli webovú stránku so všetkým, čo poriadny rezervačný web má mať.

Nová webstránka Binary Confidence

Posted by | | No Comments

Zadanie

Návrh obsahovej štruktúry a grafiky webstránky, kódovanie webstránky.

Riešenie

Podľa požiadaviek klienta sme navrhli prehľadnú webstránku, ktorej hlavným cieľom je informovať návštevníkov o spoločnosti, jej službách a bezpečnostných hrozbách, ktoré číhajú v online svete.

Kampaň “40 rokov s Karičkou”

Posted by | | No Comments

Zadanie

Informovať spotrebiteľov o tom, že Karička je na trhu už 40 rokov.

Riešenie

Prostredníctvom samostatnej microsite www.40rokovsvami.sk sme spotrebiteľov informovali o najdôležitejších míľnikoch v histórii značky Karička. Návštevníci stránky si zároveň mohli vytvoriť svoje vlastné video s najdôležitejšími momentami z ich života. Komunikácia bola zabezpečená prostredníctvom Facebooku a newslettera.  

Online kampaň “Vyhraj so ŠtEVOm”

Posted by | | No Comments

ŠtEVO Svitko so Slovnaft tímom dokazujú svoju bojovnosť na Dakare každý rok. Okrem toho, že tankujú prémiový EVO diesel, potrebujú aj podporu svojich fanúšikov. Preto sme všetkým, ktorí tiež tankujú EVO od Slovnaftu, umožnili ísť priamo za Števom na Dakar. Teda, aspoň virtuálne. 🙂

Nový web pre značku kávy Tonino Lamborghini

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vytvoriť reprezentatívny web pre exkluzívnu značku kávy Tonino Lamborghini zameraný na zber dopytov.

Riešenie

Pre výhradného distribútora značky Tonino Lamborghini na Slovensku sme pripravili webstránku s ponukou produktov a služieb, ktorá je určená hlavne potenciálnym partnerom. Využitý je moderný dizajn spojený s funkčnými prvkami, ktoré návštevníka stránky smerujú na zadanie dopytu.

Web slovnaftludom.sk

Posted by | | No Comments

Slovnaft je moderná európska rafinéria, ktorá tiež pomáha na mnohých frontoch. Pomáha študentom, deťom, športovcom, prírode či kultúre. Na to ale potrebuje kvalitný, funkčný a štýlový web, ktorý sme pre Slovnaft radi vytvorili.

Nové logo a web pre CBC 3, 4, 5

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vytvoriť atraktívne logo a web pre bratislavské business centrum CBC 3, 4, 5.

Riešenie

Logo a web musia firmu reprezentovať, hlavne pokiaľ ide o biznis klientelu. Navrhli sme preto atraktívne moderné logo a reprezentatívny web, pri tvorbe ktorého sme museli uletieť do oblakov. A to doslova! Zábery z drona v kombinácii so štýlovými fotografiami nášho fotografa dodávajú webu tú správnu atmosféru. Presvedčte sa o tom sami na www.cbc345.sk.