Social media Archives - dotcom.sk

Príbehy písané s chuťou

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť kompletnú online komunikáciu novej kampane Príbehy písané s chuťou od Tesco vo všetkých krajinách strednej Európy.

Riešenie:

Pre túto veľkú kampaň sme pripravili dlhodobú digitálnu komunikačnú stratégiu a komunikáciu naprieč mnohými vlastnými aj platenými online kanálmi v Čechách, na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku.

Komunikácia strediska prostredníctvom ambasádora Ľuda Malinu

Posted by | | No Comments

Vytvoriť efektívnu komunikáciu strediska Malinô Brdo? Jedna malina! Prostredníctvom série postov a videopostov, v ktorých nami vytvorený vlekár a miestny „odborník na všetko“ Ľudo Malina (herec P. Šimun) prezentuje benefity strediska. Má osobitý štýl humoru, svoj slang, svoje móresy. Vlekár, ktorý trénuje svoje telo na zimu v chladničke? Ty brďo! Takého vlekára veru nenájdete širokô-ďalekô.

17DOT003_december_Matysak

Správa profilu Víno Matyšák

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Spravovať profil Vinárstva Matyšák.

Riešenie:

V októbri sme získali možnosť spravovať Facebook stránku Víno Matyšák. No, nalejme si čistého vína, je radosťou vytvárať unikátny a autentický obsah, ktorým môžeme komunikovať a tvoriť brand vinárstva aj na tejto obľúbenej sieti.

Späť do školy

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Predstaviť online publiku ponuku školských potrieb dostupných v predajniach Tesco.

Riešenie:

Športovec, princezná či knihomoľ? Návštevníci microsite si vybrali z detí to najviac podobné ich vlastnej ratolesti a následne získali tipy na najvhodnejšie školské pomôcky. Kampaň bola komunikovaná prevažne na sociálnych sieťach Facebook a YouTube.

Varíme zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Navariť online komunikáciu pre celonárodnú kampaň Karičky “Recepty zo srdca”.  

Riešenie:

Karičku ľudia milujú aj pri varení, a tak niet divu, že chceme poznať ich najobľúbenejšie recepty. Už druhýkrát tak gazdinky mali možnosť podeliť sa o svoje recepty s ostatnými na www.receptyzosrdca.sk a navyše hrať o skvelé týždenné výhry.

Vlekár Ľudo Malina predstavuje Malinô Brdo

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť pre zimnú sezónu originálnu a dobre zapamätateľnú komunikáciu lyžiarskeho strediska a jeho aktivít na Facebooku.

Riešenie:

Pripravili sme sériu postov a videopostov, v ktorých nami vytvorený vlekár a miestny “odborník na všetko” Ľudo Malina (herec P. Šimun) svojim typickým humorom a slangom prezentuje benefity strediska.

Kampaň “40 rokov s Karičkou”

Posted by | | No Comments

Zadanie

Informovať spotrebiteľov o tom, že Karička je na trhu už 40 rokov.

Riešenie

Prostredníctvom samostatnej microsite www.40rokovsvami.sk sme spotrebiteľov informovali o najdôležitejších míľnikoch v histórii značky Karička. Návštevníci stránky si zároveň mohli vytvoriť svoje vlastné video s najdôležitejšími momentami z ich života. Komunikácia bola zabezpečená prostredníctvom Facebooku a newslettera.  

Kampaň Našenajlepšie.sk pre Slovnaft

Posted by | | No Comments

Zadanie

Web development, Facebook komunikácia a výkonnostný marketing v rámci kampane na novú značku Naše najlepšie, ktorá predstavuje ponuku poctivých domácich potravín dostupných v sieti čerpacích staníc Slovnaft.

Riešenie

Na základe zadefinovaného vizuálneho štýlu sme pripravili a naprogramovali web, ktorý návštevníkom priblíži ponuku výrobkov Naše najlepšie, jednotlivých výrobcov a miesta, kde je možné výrobky zakúpiť. Okrem toho sme počas kampane zabezpečili kompletnú komunikáciu na Facebooku a výkonnostný marketing.  

Produktová kampaň na vodku FAMILIA Premium

Posted by | | No Comments

Zadanie

Kampaň na podporu predaja vodky FAMILIA Premium.

Riešenie

Pripravili sme kampaň “FAMILIA žije!”, v ktorej sme spojili sily so známym slovenským rapperom Delikom. Súčasťou kampane boli napríklad súťaž o účinkovanie v klipe k jeho novej pesničke, súťaž o osobnú návštevu Delika na súkromnej párty alebo hlasovanie o mieste koncertu, na ktorom bola nová pesnička predstavená. Komunikácia v online prebiehala na samostatnej microsite www.familiazije.sk, sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a portáloch Demotivacia.sk, Refresher.sk a Doba.sk.  

Futbalové majstrovstvá s Mini Babybel

Posted by | | No Comments

Zadanie

Navrhnúť komunikáciu špeciálneho balenia produktu Mini Babybel s darčekom na Facebook stránke Babybel Slovensko.

Riešenie

Zamerali sme sa na kreatívne odprezentovanie produktu a jeho balenia. Vytvorili sme inštruktážne video, vďaka ktorému si naši fanúšikovia mohli postaviť vlastný futbalový štadión. S darčekom v balení, ktorými boli minikopačky, si zahrali futbal s tou pravou atmosférou v pohodlí domova.