Performance marketing Archives - dotcom.sk

Príbehy písané s chuťou

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť kompletnú online komunikáciu novej kampane Príbehy písané s chuťou od Tesco vo všetkých krajinách strednej Európy.

Riešenie:

Pre túto veľkú kampaň sme pripravili dlhodobú digitálnu komunikačnú stratégiu a komunikáciu naprieč mnohými vlastnými aj platenými online kanálmi v Čechách, na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku.

17DOT003_december_Matysak

Správa profilu Víno Matyšák

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Spravovať profil Vinárstva Matyšák.

Riešenie:

V októbri sme získali možnosť spravovať Facebook stránku Víno Matyšák. No, nalejme si čistého vína, je radosťou vytvárať unikátny a autentický obsah, ktorým môžeme komunikovať a tvoriť brand vinárstva aj na tejto obľúbenej sieti.

Kilečko navyše

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Pripraviť kampaň, v ktorej odmeníme používateľov Karty výhod a získame kontakty potenciálnych zákazníkov.

Riešenie:

Rozdávali sme “kilečko navyše”, ale také ktoré skutočne poteší. Pre používateľov karty sme pripravili online súťaž, v ktorej sa súťažiaci vyhýbali prekážkam a zbierali peniaze. Tak sme ich zabavili, odmenili a získali nové kontakty potenciálnych zákazníkov.

Späť do školy

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Predstaviť online publiku ponuku školských potrieb dostupných v predajniach Tesco.

Riešenie:

Športovec, princezná či knihomoľ? Návštevníci microsite si vybrali z detí to najviac podobné ich vlastnej ratolesti a následne získali tipy na najvhodnejšie školské pomôcky. Kampaň bola komunikovaná prevažne na sociálnych sieťach Facebook a YouTube.

Varíme zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Navariť online komunikáciu pre celonárodnú kampaň Karičky “Recepty zo srdca”.  

Riešenie:

Karičku ľudia milujú aj pri varení, a tak niet divu, že chceme poznať ich najobľúbenejšie recepty. Už druhýkrát tak gazdinky mali možnosť podeliť sa o svoje recepty s ostatnými na www.receptyzosrdca.sk a navyše hrať o skvelé týždenné výhry.