Performance marketing Archives - dotcom.sk

Späť do školy

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Predstaviť online publiku ponuku školských potrieb dostupných v predajniach Tesco.

Riešenie:

Športovec, princezná či knihomoľ? Návštevníci microsite si vybrali z detí to najviac podobné ich vlastnej ratolesti a následne získali tipy na najvhodnejšie školské pomôcky. Kampaň bola komunikovaná prevažne na sociálnych sieťach Facebook a YouTube.

Varíme zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Navariť online komunikáciu pre celonárodnú kampaň Karičky “Recepty zo srdca”.  

Riešenie:

Karičku ľudia milujú aj pri varení, a tak niet divu, že chceme poznať ich najobľúbenejšie recepty. Už druhýkrát tak gazdinky mali možnosť podeliť sa o svoje recepty s ostatnými na www.receptyzosrdca.sk a navyše hrať o skvelé týždenné výhry.