Online campaigns Archives - Page 2 of 6 - dotcom.sk

Profil Spotify pre Slovnaft

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vytvoriť 10 samostatných playlistov pre klienta Slovnaft v službe Spotify, kde každý zastupuje iný hudobný žáner.

Riešenie

Zostavili sme špeciálne playlisty, kde každý má vlastný názov inšpirovaný auto-moto odvetvím, napríklad „STOP. Natankuj POP.“ Okrem vianočného sú k dispozícii aj letné, tanečné a iné žánrové playlisty. Pozrite si profil Slovnaftu na Spotify.

Odhalenie motorky v živom prenose

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Zabezpečenie live streamu z tlačovej konferencie Slovnaft Teamu, kde pretekár Štefan Svitko odhaľuje novú motorku pre Rely Dakar 2016.

Riešenie:

Spolu s klientom Slovnaft sme technicky zabezpečili a zrealizovali live stream celej tlačovej konferencie na kanáli YouTube. Odhalenie novej motorky bolo podporené Facebook eventom, súťažou a sériou postov, ktoré sa promptne nasadzovali v priebehu prenosu.

Slovanet balík služieb

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Odkomunikovať nový benefit Slovanetu, že si klienti môžu poskladať balík služieb sami podľa seba

Riešenie:

Navrhli sme kampaň s vizuálom, v ktorom hlavným symbolom “skladania” balíka služieb bola všeobecne známa skladačka od pána Rubika.

Bažant Radler 0,0%

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť online kampaň ako podporu nového produktu Bažant Radler 0,0%

Riešenie:

Vytvorili sme dve aplikácie prostredníctvom ktorých sme používateľom zábavnou formou doručili posolstvo o tom, že nový Radler 0,0% je W00W.
Na facebooku si používatelia mohli zasa oči vyočiť. Vo W00W makeri, ako sme aplikáciu nazvali, si na svojich fotografiách zväčšovali oči pomocou efektov. Podporili sme tak message kampane – Nový Radler 0,0% je W00W.

Takí sme boli

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť online kampaň ako podporu pre nový dizajn a repozicioning značky.

Riešenie:

V rámci kampane sme vytvorili na korporátnom webe subdoménu www.nazdravieslovensko.zlatybazant.sk, na ktorú fanúšikovia pridávali svoje najlepšie fotografie vystihujúce “staré dobré časy”. Zároveň sme pre nich na stránke pripravili sériu tematických obrázkov, ktoré zachytávali najväčšie udalosti z našej histórie. Súčasťou kampane bolo vytvorenie historickej časovej osi na facebookovom profile, ktorá sa skladala z najvýznamnejších míľnikov značky od jej vzniku až po súčasnosť. Kampaň bola medzi používateľmi veľmi populárna – celkovo sme dokázali vyzbierať až 1746 krásnych fotografií.

 

Objev Masox

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Online podpora produktu MASOX bujón pre spoločnosť Vitana.

Riešenie:

Spustili sme online kampaň, v rámci ktorej sme vytvorili microsite s názvom www.objevmasox.cz na zlepšenie pozicioningu produktu. Používateľov sprevádzal na stránke džin, ktorý im plnil rôzne želania. Cieľom kampane bolo tiež získať od návštevníkov stránky čo najviac receptov s Masoxom. Kampaň sme podporili aj nasadením PPC reklamy na Google, Facebook, Sklik a spravovaním facebookovej stránky spoločnosti Vitana.

Slovenské Vianoce

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť online komunikáciu, ktorá odprezentuje pivo Zlatý Bažant ako súčasť tradičných slovenských Vianoc a podporí limitovanú edíciu pivnej špeciality a nový vianočný dizajn plechoviek.

Riešenie:

Pre klienta sme vytvorili microsite slovenskevianoce.sk, na ktorej si mohli používatelia vo virtuálnej dielni vyskúšať výrobu tradičných vianočných ozdôb. Návštevníci nimi ozdobovali stromček, ktorý posielali ako vianočný pozdrav a zapojili sa tak do súťaže o zaujímavé ceny. V rámci kampane sme vytvorili aj  interaktívny post na Facebooku, kde  fanúšikovia “stavali” vianočný stromček hádaním #hashtagov typických pre tradičné slovenské Vianoce.

Microsite získala počas trvania kampane 45 577 návštev, v dielni sa vyrobilo 19 159 originálnych ozdôb a posolstvo kampane sme odovzdali až 405 700 Facebook používateľom.

Gaučové Vianoce

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Návrh kampane pre vianočnú ponuku služieb Slovanetu.

Riešenie:

Pre klienta sme vytvorili microsite gaucovevianoce.sk, na ktorej sa môžu používatelia popri vybavovaní rôznych vianočných povinností aj zabaviť. Pomocou aplikácií, ktoré uľahčujú plnenie úloh v období sviatkov sa nám podarilo prepojiť trávenie Vianoc v pohodlí domova s poskytovanými službami klienta. Návštevníci stránky sú plnením jednotlivých úloh zaradení do žrebovania o darčeky od Slovanetu. Kampaň „Gaučové Vianoce“ je podporená i offline kanálmi. Microsite sa od spustenia teší veľkému záujmu používateľov.

 

Grunt polievky

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Podpora propagácie produktovej rady Grunt polievky pre spoločnosť Vitana.

Riešenie:

Riešenie: Spustili sme online kampaň, v rámci ktorej sme navrhli a vytvorili microsite s názvom www.vitanagrunt.sk na podporu novej produktovej rady Grunt polievky. Ako doplnok kampane sme vytvorili Facebook aplikáciu s názvom Varíme z Gruntu, v ktorej si používatelia mohli vyskúšať svoj postreh a jednoduchou formou sa dozvedieť viac o produktoch. Kampaň sme podporili aj nasadením PPC reklamy na Google a Facebook a spravovaním facebookovskej stránky spoločnosti Vitana.

Gardenparty

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Zvýšiť povedomie o portfóliu Vitana produktov na grilovanie a podporiť ich predaj.

Riešenie:

Vytvorili sme aplikáciu, v ktorej fanúšikovia obsluhovali hladných návštevníkov záhradnej párty. S použitím Vitana produktov pripravovali rôzne jedlá a nápoje. Zahrajte si Gardenparty.