Online campaigns Archives - dotcom.sk

17DOT003_december_Matysak

Správa profilu Víno Matyšák

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Spravovať profil Vinárstva Matyšák.

Riešenie:

V októbri sme získali možnosť spravovať Facebook stránku Víno Matyšák. No, nalejme si čistého vína, je radosťou vytvárať unikátny a autentický obsah, ktorým môžeme komunikovať a tvoriť brand vinárstva aj na tejto obľúbenej sieti.

Kilečko navyše

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Pripraviť kampaň, v ktorej odmeníme používateľov Karty výhod a získame kontakty potenciálnych zákazníkov.

Riešenie:

Rozdávali sme “kilečko navyše”, ale také ktoré skutočne poteší. Pre používateľov karty sme pripravili online súťaž, v ktorej sa súťažiaci vyhýbali prekážkam a zbierali peniaze. Tak sme ich zabavili, odmenili a získali nové kontakty potenciálnych zákazníkov.

Späť do školy

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Predstaviť online publiku ponuku školských potrieb dostupných v predajniach Tesco.

Riešenie:

Športovec, princezná či knihomoľ? Návštevníci microsite si vybrali z detí to najviac podobné ich vlastnej ratolesti a následne získali tipy na najvhodnejšie školské pomôcky. Kampaň bola komunikovaná prevažne na sociálnych sieťach Facebook a YouTube.

Varíme zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Navariť online komunikáciu pre celonárodnú kampaň Karičky “Recepty zo srdca”.  

Riešenie:

Karičku ľudia milujú aj pri varení, a tak niet divu, že chceme poznať ich najobľúbenejšie recepty. Už druhýkrát tak gazdinky mali možnosť podeliť sa o svoje recepty s ostatnými na www.receptyzosrdca.sk a navyše hrať o skvelé týždenné výhry.

Vlekár Ľudo Malina predstavuje Malinô Brdo

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť pre zimnú sezónu originálnu a dobre zapamätateľnú komunikáciu lyžiarskeho strediska a jeho aktivít na Facebooku.

Riešenie:

Pripravili sme sériu postov a videopostov, v ktorých nami vytvorený vlekár a miestny “odborník na všetko” Ľudo Malina (herec P. Šimun) svojim typickým humorom a slangom prezentuje benefity strediska.

Kampaň “40 rokov s Karičkou”

Posted by | | No Comments

Zadanie

Informovať spotrebiteľov o tom, že Karička je na trhu už 40 rokov.

Riešenie

Prostredníctvom samostatnej microsite www.40rokovsvami.sk sme spotrebiteľov informovali o najdôležitejších míľnikoch v histórii značky Karička. Návštevníci stránky si zároveň mohli vytvoriť svoje vlastné video s najdôležitejšími momentami z ich života. Komunikácia bola zabezpečená prostredníctvom Facebooku a newslettera.  

Online kampaň “Vyhraj so ŠtEVOm!”

Posted by | | No Comments

Zadanie

Odkomunikovať prémiové palivá EVO v spojení so Štefanom Svitkom a Rely Dakar 2017.

Riešenie

Počas Rely Dakar 2017 mohli fanúšikovia na Facebooku podporiť Štefana Svitka zdieľaním tematického postu, nastavením si špeciálneho cover obrázku alebo vytvorením fotografie prostredníctvom pohľadnice, ktorú získali na čerpacích staniciach. Tým sa zároveň zapojili do záverečného žrebovania o 111 dakarských výhier.

Produktová kampaň na vodku FAMILIA Premium

Posted by | | No Comments

Zadanie

Kampaň na podporu predaja vodky FAMILIA Premium.

Riešenie

Pripravili sme kampaň “FAMILIA žije!”, v ktorej sme spojili sily so známym slovenským rapperom Delikom. Súčasťou kampane boli napríklad súťaž o účinkovanie v klipe k jeho novej pesničke, súťaž o osobnú návštevu Delika na súkromnej párty alebo hlasovanie o mieste koncertu, na ktorom bola nová pesnička predstavená. Komunikácia v online prebiehala na samostatnej microsite www.familiazije.sk, sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a portáloch Demotivacia.sk, Refresher.sk a Doba.sk.  

Futbalové majstrovstvá s Mini Babybel

Posted by | | No Comments

Zadanie

Navrhnúť komunikáciu špeciálneho balenia produktu Mini Babybel s darčekom na Facebook stránke Babybel Slovensko.

Riešenie

Zamerali sme sa na kreatívne odprezentovanie produktu a jeho balenia. Vytvorili sme inštruktážne video, vďaka ktorému si naši fanúšikovia mohli postaviť vlastný futbalový štadión. S darčekom v balení, ktorými boli minikopačky, si zahrali futbal s tou pravou atmosférou v pohodlí domova.

Karičkovci varia s Karičkou

Posted by | | No Comments

Zadanie

Podporiť portál o varení so syrom Karička www.receptyzosrdca.sk prostredníctvom série videoreceptov.

Riešenie

Vytvorili sme rodinu Karičkovcov – typického slovenského spotrebiteľa syra Karička. Jej členovia “vo svojej domácej kuchyni” pripravujú spoločne rôzne chutné recepty, ktoré sme zachytili na kameru a vzniklo tak 8 videí so skvelými pochúťkami. Vyskúšajte ich aj vy!