Microsite Archives - dotcom.sk

Príbehy písané s chuťou

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť kompletnú online komunikáciu novej kampane Príbehy písané s chuťou od Tesco vo všetkých krajinách strednej Európy.

Riešenie:

Pre túto veľkú kampaň sme pripravili dlhodobú digitálnu komunikačnú stratégiu a komunikáciu naprieč mnohými vlastnými aj platenými online kanálmi v Čechách, na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku.

Späť do školy

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Predstaviť online publiku ponuku školských potrieb dostupných v predajniach Tesco.

Riešenie:

Športovec, princezná či knihomoľ? Návštevníci microsite si vybrali z detí to najviac podobné ich vlastnej ratolesti a následne získali tipy na najvhodnejšie školské pomôcky. Kampaň bola komunikovaná prevažne na sociálnych sieťach Facebook a YouTube.

Web businesslounge.sk

Posted by | | No Comments

Unikátna čerpačka Slovnaft na Prístavnej v Bratislave ponúka aj unikátnu službu – Business Lounge. Špeciálne pre túto službu sme navrhli webovú stránku so všetkým, čo poriadny rezervačný web má mať.

Kampaň “40 rokov s Karičkou”

Posted by | | No Comments

Zadanie

Informovať spotrebiteľov o tom, že Karička je na trhu už 40 rokov.

Riešenie

Prostredníctvom samostatnej microsite www.40rokovsvami.sk sme spotrebiteľov informovali o najdôležitejších míľnikoch v histórii značky Karička. Návštevníci stránky si zároveň mohli vytvoriť svoje vlastné video s najdôležitejšími momentami z ich života. Komunikácia bola zabezpečená prostredníctvom Facebooku a newslettera.  

Online kampaň “Vyhraj so ŠtEVOm”

Posted by | | No Comments

ŠtEVO Svitko so Slovnaft tímom dokazujú svoju bojovnosť na Dakare každý rok. Okrem toho, že tankujú prémiový EVO diesel, potrebujú aj podporu svojich fanúšikov. Preto sme všetkým, ktorí tiež tankujú EVO od Slovnaftu, umožnili ísť priamo za Števom na Dakar. Teda, aspoň virtuálne. 🙂

Kampaň Našenajlepšie.sk pre Slovnaft

Posted by | | No Comments

Zadanie

Web development, Facebook komunikácia a výkonnostný marketing v rámci kampane na novú značku Naše najlepšie, ktorá predstavuje ponuku poctivých domácich potravín dostupných v sieti čerpacích staníc Slovnaft.

Riešenie

Na základe zadefinovaného vizuálneho štýlu sme pripravili a naprogramovali web, ktorý návštevníkom priblíži ponuku výrobkov Naše najlepšie, jednotlivých výrobcov a miesta, kde je možné výrobky zakúpiť. Okrem toho sme počas kampane zabezpečili kompletnú komunikáciu na Facebooku a výkonnostný marketing.  

Produktová kampaň na vodku FAMILIA Premium

Posted by | | No Comments

Zadanie

Kampaň na podporu predaja vodky FAMILIA Premium.

Riešenie

Pripravili sme kampaň “FAMILIA žije!”, v ktorej sme spojili sily so známym slovenským rapperom Delikom. Súčasťou kampane boli napríklad súťaž o účinkovanie v klipe k jeho novej pesničke, súťaž o osobnú návštevu Delika na súkromnej párty alebo hlasovanie o mieste koncertu, na ktorom bola nová pesnička predstavená. Komunikácia v online prebiehala na samostatnej microsite www.familiazije.sk, sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a portáloch Demotivacia.sk, Refresher.sk a Doba.sk.  

Web slovnaftludom.sk

Posted by | | No Comments

Slovnaft je moderná európska rafinéria, ktorá tiež pomáha na mnohých frontoch. Pomáha študentom, deťom, športovcom, prírode či kultúre. Na to ale potrebuje kvalitný, funkčný a štýlový web, ktorý sme pre Slovnaft radi vytvorili.

Karička varí zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie

Tvorba microstránky pre klienta Karička, na ktorej bude prebiehať súťaž Recepty zo srdca.

Riešenie

Vytvorili sme “chutnú” microsite receptyzosrdca.sk kde môžu domáce gazdinky a kuchári prezentovať svoje recepty a zapojiť sa do súťaže o kuchársku knihu.

Slovnaft podporuje Svitka

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vytvoriť kampaň pre Štefana Svitka na Dakare 2016.

Riešenie

Pripravili sme microsite naplnyplyn.sk, na ktorú sme umiestnili hernú aplikáciu. V hre si mohli fanúšikovia vyskúšať jazdu na Dakare a zasúťažiť si. Súťaž bola podporená aj na sociálnych sieťach.