ATL, BTL Archives - dotcom.sk

Refresh TV spotu

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Oprášiť starší TV spot, vdýchnuť mu nový život a nasadiť v online.

Riešenie:

Úpravou copy a grafiky je spot teraz “ešte lepší ako originál”, navyše vďaka dobre zvolenej stratégii nasadenia sa teší množstvu videní.

Prázdninový spot Malinô Brdo

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vytvoriť 30-sekundový rozhlasový spot za účelom prilákania školákov a lyžiarov na prázdninovú lyžovačku.

Riešenie

V zábavnom spote sme opäť využili vlekára Ľuda Malinu, ktorý sa hlásením z Malinného Brda prihovára školákom aj lyžiarom a pozýva ich na svah.

Rozhlasový spot Malinô Brdo

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vymyslieť 30-sekundový rozhlasový spot a odkomunikovať benefity lyžiarskeho strediska Malinô Brdo.

Riešenie

Vytvorili sme úsmevný spot, v ktorom sa širokôôô a ďalekôôô ozývajú výhody širokej a dlhej zjazdovky na Malinom Brde.

Poriadna porcia muziky

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť imidžový TV sponzorský odkaz pre klienta Rádio Vlna

Riešenie:

Doprajte si poriadnu porciu muziky s rádiom Vlna! Toto posolstvo sme odkomunikovali v peknom minimalistickom videu, ktoré sa momentálne objavuje na televíznych obrazovkách.

Sponzorský TV odkaz

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť sponzorský odkaz pre televízne relácie Nová záhrada, Hurá do záhrady a Gondíci.

Riešenie:

Vytvorili sme nápaditý TV sponzorský odkaz, ktorý prináša kutilom zo Slovenska a Česka vybrúsené nápady a nové inšpirácie.

Launch Rádio Vlna

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Návrh kampane pre launch nového slovenského rádia.

Riešenie:

Vytvorili sme jednoduchý „kazeťákový“ vizuál, ktorý mimoriadne úspešne oslovil väčšinu milovníkov staršej osvedčenej muziky.

Surfuj letom

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vizuálne stvárnenie kampane pre letné obdobie

Riešenie:

Navrhli sme vizuál, ktorý obsahuje súhrn pozitívnych emócií, ktoré prináša letná atmosféra, plná príjemných zážitkov. Nosným prvkom vizuálu je muž so surfom v ruke, ktorý metaforicky zobrazuje výhodné surfovanie na internete.

 

Jarné upratovanie

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Podpora akvizičnej činnosti. Odpromovať fakt, že pri aktivácii služieb od Slovanetu zákazník získa poukážku na vyčistenie počítača.

Riešenie:

Navrhli sme crossline kampaň s názvom Jarné upratovanie, ktorá novým zákazníkom prináša bezplatný bonus – čistenie počítačov v spolupráci s technologickými partnermi projektu ESET a Hurican. Online komunikácia prebiehala prostredníctvom bielych bannerov, ktoré rôzne webstránky čistia od otravných reklamných bannerov. V offline špeciálne brandované auto Krotiteľov vírusov brázdilo ulice Slovenska v rámci roadshow. Kampaň je podporená directmailom do schránok domácností, plagátmi a letákmi na pobočkách a u predajcov, billboardovou a inzertnou kampaňou.

Jarné upratovanie – Trójsky kôň

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Geurillovou formou dostať do povedomia značku Slovanet

Riešenie:

Vtipná tabuľka s textami o trójskom koňovi a počítačových vírusoch bola umiestnená vo viacerých zoologických záhradách a farmách na Slovensku, kde sa chovajú kone a prichádza tam väčšie množstvo návštevníkov. Táto netradičná forma reklamy má za cieľ upútať pozornosť ľudí a vtipným spôsobom ich upozorniť, že Slovanet svojim klientom prináša novú zaujímavú službu – vyčistenie softwérového neporiadku v počítačoch, prípadne odstránenie zbytočných, nebezpečných programov a vírusov, ktorých symbolom je v tomto prípade trójsky kôň.