Vianoce 2019

Tesco

1

Zadanie / Cieľ

Rozviť tému “Vianoce, ako ich máte radi”
v online prostredí 4 krajín CE.

2

Stratégia / Insight

Vianočné zvyky a tradície sa menia
na nepoznanie každým kilometrom.

3

Kreatívne riešenie

Vďaka skutočne bohatej diverzite vianočných zvykov sme sa sústredili aj na tie najdetailnejšie rozdiely medzi jednotlivými domácnosťami. Centrom našej komunikácie sa tak stal najväčší online vianočný prieskum v strednej Európe.

Vianoce 2019
Vianoce 2019
Vianoce 2019
predošlá práca
ďaľšia práca
Tesco Slovnaft Slovanet BabyBel Karička Matyšák Innogy Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Northfinder Traco Computers Optifin invest Citadelo
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Northfinder
  • Traco Computers
  • Optifin invest
  • Citadelo
© 2020 dotcom.sk
dotcom.sk