Sadni na BAjk!

Slovnaft

1

Zadanie / Cieľ

Odkomunikovať jedinečnú cenu ročného predplatného a aj vďaka nej presvedčiť bratislavských šoférov, aby vymenili auto za BAjk.

2

Stratégia / Insight

Čím viac áut, tým hustejšia premávka na ceste za každodennými povinnosťami. Bratislavskí šoféri to dobre vedia, no aj tak si denne sadajú za volant a na frekventovaných dopravných tepnách míňajú v zápchach svoj drahocenný čas. A pritom stačí presadnúť si na BAjk.

3

Kreatívne riešenie

V komunikácii sme využili bratislavské križovatky a cesty známe svojou ťažkou prejazdnosťou v dopravnej špičke. Ich názvy sme upravili tak, aby odovzdali jasný odkaz

Sadni na BAjk!
Sadni na BAjk!
Sadni na BAjk!
Sadni na BAjk!
Sadni na BAjk!
predošlá práca
ďaľšia práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Platforma rodín Rádio Vlna Traco Computers
Informácie o ochrane súkromia Informácie o cookies
© 2022 dotcom.sk
dotcom.sk