Príroda v tom má jasno

Tesco

1

Zadanie / Cieľ

Upriamenie pozornosti na malé, ale dôležité tlačidlo na konci nákupného procesu služby Tesco Online nákupy.

2

Stratégia / Insight

Ak by sa za nás mala rozhodnúť príroda, vieme, čo by si vybrala. Nákup bez tašiek.

3

Kreatívne riešenie

Vo vizuále sme použili reálny text tlačidla zo stránky, tentokrát je to však príroda, ktorá robí to správne rozhodnutie.

Príroda v tom má jasno
Príroda v tom má jasno
Príroda v tom má jasno
Príroda v tom má jasno
predošlá práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Platforma rodín Rádio Vlna Traco Computers
Informácie o ochrane súkromia Informácie o cookies
© 2022 dotcom.sk
dotcom.sk