Najbližšia TV a internet

Slovanet

1

Zadanie / Cieľ

Odkomunikovať rozšírenie portfólia o televízne služby.

2

Stratégia

Dostupnosť/lokálnosť/blízkosť operátora Slovanet. Využitie príležitosti rozšírenia portfólia na aktualizovanie korporátnej vizuality.

3

Kreatívne riešenie

Veci, ktoré máme najradšej, chceme mať čo najbližšie. V novonastavenom vizuálnom svete sme preto do popredia vložili blízkosť a jednoduchosť služieb operátora.
A zatiaľ čo v prvom imidžovom spote sme stavili na vzťahovú blízkosť a ľudskosť, v produktovejšom sme popri lokálnosti upriamili pozornosť aj na cenovú dostupnosť.

Najbližšia TV a internet
Najbližšia TV a internet
Najbližšia TV a internet
Najbližšia TV a internet
Najbližšia TV a internet
predošlá práca
ďaľšia práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Karička Matyšák Innogy Vesely Demänovka Afri cola Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • JTRE
  • METRO
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Vesely
  • Demänovka
  • Afri cola
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Traco Computers
  • Optifin invest
© 2020 dotcom.sk
dotcom.sk