Najbližšia TV a internet

Slovanet

1

Zadanie / Cieľ

Odkomunikovať rozšírenie portfólia o televízne služby.

2

Stratégia

Dostupnosť/lokálnosť/blízkosť operátora Slovanet. Využitie príležitosti rozšírenia portfólia na aktualizovanie korporátnej vizuality.

3

Kreatívne riešenie

Veci, ktoré máme najradšej, chceme mať čo najbližšie. V novonastavenom vizuálnom svete sme preto do popredia vložili blízkosť a jednoduchosť služieb operátora.
A zatiaľ čo v prvom imidžovom spote sme stavili na vzťahovú blízkosť a ľudskosť, v produktovejšom sme popri lokálnosti upriamili pozornosť aj na cenovú dostupnosť.

Najbližšia TV a internet
Najbližšia TV a internet
Najbližšia TV a internet
Najbližšia TV a internet
Najbližšia TV a internet
predošlá práca
ďaľšia práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Karička Matyšák Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • JTRE
  • METRO
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Vesely
  • Demänovka
  • Sunquick
  • Budiš
  • Ovocné sady
  • Afri cola
  • DARK
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Traco Computers
  • Optifin invest
© 2020 dotcom.sk
dotcom.sk