Malé zmeny robia Veľkú noc

Matyšák

1

Zadanie / Cieľ

Pripomenúť sa fanúšikom na sociálnych sieťach počas sviatkov a odpromovať veľkonočnú akciu v podobe fľaše kvalitného vína grátis pri nákupe nad 25 eur.

2

Stratégia / Insight

Prieskumy jasne ukazujú, že Slováci na Veľkú noc postupne upúšťajú od tradícií. V stratégii vychádzame v ústrety mestskej cieľovej skupine, zabúdame na tradície, ktoré ženám prekážajú, a zostávame pri tom, čo majú na Veľkej noci rady – oddych a posedenia v kruhu rodiny či priateľov, ku ktorým sa víno hodí ako uliate.

3

Kreatívne riešenie

Malé zmeny robia Veľkú noc. S nadhľadom a na ľudovú nôtu sme ukázali, že to ide aj bez korbáčov, lacných voňaviek či vedier studenej vody, a vyzvali sme mužov, aby tento rok potešili ženy niečím, čo ocenia.

Malé zmeny robia Veľkú noc
Malé zmeny robia Veľkú noc
Malé zmeny robia Veľkú noc
Malé zmeny robia Veľkú noc
predošlá práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Platforma rodín Rádio Vlna Traco Computers
Informácie o ochrane súkromia Informácie o cookies
© 2022 dotcom.sk
dotcom.sk