Debata sa môže začať

Cinematik

1

Zadanie / Cieľ

Návrh komunikačného konceptu 16. ročníka Medzinárodného filmového festivalu Cinematik.

2

Stratégia / Insight

Na filmovom festivale sa stretnú absolútni filmoví nadšenci, aj bežní diváci. Obe tieto skupiny majú po zhliadnutí filmu a opustení kinosály tendenciu hodnotiť snímok, ktorý práve videli. Nekonečné debaty o filmoch majú pre tieto skupiny rovnaký význam, ako ich samotné sledovanie.

3

Kreatívne riešenie

Stretnutie týchto dvoch festivalových svetov sme dramatizovali pomocou dialógu, kde extrémna sofistikovanosť naráža na jednoduchú úprimnosť. V printovej podobe sme výraznú typografiu doplnili o fotografie detailov festivalového centra – ikonického, brutalistického monumentu - Domu umenia v Piešťanoch.

Debata sa môže začať
Debata sa môže začať
Debata sa môže začať
Debata sa môže začať
Debata sa môže začať
Debata sa môže začať
Debata sa môže začať
Debata sa môže začať
Debata sa môže začať
predošlá práca
ďaľšia práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Platforma rodín Rádio Vlna Traco Computers
  • ADMA
  • KRAS

Naša agentúra sa riadi pravidlami a
princípmi Férového tendra.

Informácie o ochrane súkromia Informácie o cookies
© 2022 dotcom.sk
dotcom.sk