oh my DOT
back

Slovnaft Let’s play

Zadanie / Cieľ

Vytvoriť ďalší ročník kampane Chémia je zábava s cieľom pritiahnuť deti k stredoškolskému štúdiu chémie. Posunúť komunikáciu na nový level.

Stratégia / Insight

Cieľová skupina je až po krk v internetovej kultúre, memečkách, streamoch, počítačových hrách, technológiách a trendoch. Ak sa im chcete priblížiť, musíte hovoriť ich jazykom a nepôsobiť ako boomer. Skrátka prísť s niečím cool a z ich sveta.

Kreatívne riešenie

Postavili sme školu v Minecrafte, v ktorej si každý mohol skúsiť vyriešiť úlohy z rovnakých predmetov ako na skutočných prijímačkách. Tými ich previedol youtuber Asimister.

Let’s play
  • Zlatý klinec 2021 Zlatý klinec/Best digital craft - Slovnaft/ Let's play

    Zlatý klinec 2021

    Zlatý klinec/Best digital craft
  • Zlatý klinec 2021 Strieborný klinec/digital campaign - Slovnaft / Let's play

    Zlatý klinec 2021

    Strieborný klinec/Digital campaign
  • Zlatý klinec 2021 Strieborný klinec/promo&activation B2C - Slovnaft / Let's play

    Zlatý klinec 2021

    Strieborný klinec/Promo&activation B2C
  • New York festivals 2021 Shortlist/Branded content/Entertainment - Slovnaft / Let's play

    New York festivals

    Shortlist/Branded content/Entertainment
  • Cresta awards 2021 Shortlist/Influencer campaign - Slovnaft/ Let's play

    Cresta awards

    Shortlist/Influencer campaign
  • Cresta awards 2021 Bronze/Social campaign - Slovnaft/ Let's play

    Cresta awards

    Bronze/Social campaign
  • Epica awards 2021  Bronze/Branded content - Slovnaft/ Let's play

    Epica awards

    Bronze/Branded content
  • Zlatý klinec 2021 Bronzový klinec/New media a social media - Slovnaft/ Let's play

    Zlatý klinec 2021

    Bronzový klinec/New media a social media
  • Digital Pie 2021 - idea, execution Slovnaft / Let's play

    Digital Pie

    Idea, execution