Chémia je zábava

Slovnaft

1

Zadanie / Cieľ

Vytvoriť ďalší ročník kampane Chémia je zábava s cieľom pritiahnuť deti k stredoškolskému štúdiu chémie. Posunúť komunikáciu na nový level.

2

Stratégia / Insight

Cieľová skupina je až po krk v internetovej kultúre, memečkách, streamoch, počítačových hrách, technológiách a trendoch. Ak sa im chcete priblížiť, musíte hovoriť ich jazykom a nepôsobiť ako boomer. Skrátka prísť s niečím cool a z ich sveta.

3

Kreatívne riešenie

Postavili sme školu v Minecrafte, v ktorej si každý mohol skúsiť vyriešiť úlohy z rovnakých predmetov ako na skutočných prijímačkách. Tými ich previedol youtuber Asimister.

Chémia je zábava
Chémia je zábava
Chémia je zábava
Chémia je zábava
predošlá práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Karička Matyšák Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • JTRE
  • METRO
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Vesely
  • Demänovka
  • Sunquick
  • Budiš
  • Ovocné sady
  • Afri cola
  • DARK
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Traco Computers
  • Optifin invest
© 2021 dotcom.sk
dotcom.sk