Chémia je zábava

Slovnaft

1

Zadanie / Cieľ

Vytvoriť ďalší ročník kampane Chémia je zábava s cieľom pritiahnuť deti k stredoškolskému štúdiu chémie. Posunúť komunikáciu na nový level.

2

Stratégia / Insight

Cieľová skupina je až po krk v internetovej kultúre, memečkách, streamoch, počítačových hrách, technológiách a trendoch. Ak sa im chcete priblížiť, musíte hovoriť ich jazykom a nepôsobiť ako boomer. Skrátka prísť s niečím cool a z ich sveta.

3

Kreatívne riešenie

Postavili sme školu v Minecrafte, v ktorej si každý mohol skúsiť vyriešiť úlohy z rovnakých predmetov ako na skutočných prijímačkách. Tými ich previedol youtuber Asimister.

Chémia je zábava
Chémia je zábava
Chémia je zábava
Chémia je zábava
predošlá práca
ďaľšia práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
Informácie o ochrane súkromia © 2021 dotcom.sk
dotcom.sk