Branding zastávky

Tesco

1

Zadanie / Cieľ

Uvedenie služby Tesco Online Nákupy v Žiline a okolí. Hlavným nástrojom mimo online kampane mal byť branding autobusovej zastávky v Žiline.

2

Stratégia / Insight

Čakanie na autobus sa dá využiť rôznymi efektívnymi spôsobmi. Napríklad nákupom potravín cez mobil.

3

Kreatívne riešenie

Autobusovú zastávku sme zmenili na pop-up shop so všetkými základnými potravinami a drogériou s čiarovými kódmi. Túto aktivitu sme následne ľuďom predstavili videom “Typy ľudí na zastávke” spolu s úspešným youtuberským triom Naked Bananas.

Branding zastávky
Branding zastávky
Branding zastávky
Branding zastávky
Branding zastávky
predošlá práca
ďaľšia práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Platforma rodín Rádio Vlna Traco Computers
Informácie o ochrane súkromia Informácie o cookies
© 2022 dotcom.sk
dotcom.sk