Branding zastávky

Tesco

1

Zadanie / Cieľ

Uvedenie služby Tesco Online Nákupy v Žiline a okolí. Hlavným nástrojom mimo online kampane mal byť branding autobusovej zastávky v Žiline.

2

Stratégia / Insight

Čakanie na autobus sa dá využiť rôznymi efektívnymi spôsobmi. Napríklad nákupom potravín cez mobil.

3

Kreatívne riešenie

Autobusovú zastávku sme zmenili na pop-up shop so všetkými základnými potravinami a drogériou s čiarovými kódmi. Túto aktivitu sme následne ľuďom predstavili videom “Typy ľudí na zastávke” spolu s úspešným youtuberským triom Naked Bananas.

Branding zastávky
Branding zastávky
Branding zastávky
Branding zastávky
Branding zastávky
predošlá práca
ďaľšia práca
Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Karička Matyšák Innogy Vesely Demänovka Afri cola Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • JTRE
  • METRO
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Vesely
  • Demänovka
  • Afri cola
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Traco Computers
  • Optifin invest
© 2020 dotcom.sk
dotcom.sk