Stratégia

Pusťte sa s nami do dobrodružstva: Značka, ktorá rastie do krásy

Hovorí sa, že remeslo má zlaté dno a naša agentúra to dobre vie. Kuchtíme web stránky, vypekáme chrumkavé bannery a pripravujeme webdizajn (či anglicky webdesign) všetkých chutí, ktorý je určený tým najväčším labužníkom. Mali ste už možnosť ochutnať?

Ako fullservisová reklamná agentúra vám ponúkame kompletnú starostlivosť a v online i offline prostredí plávame ako ryby vo vode. Rúbeme vysoko? Nuž, vytesať z kameňa ideu, vystrúhať kampaňové bannery, grafiku či celý webdizajn (a webdesign, veď angličtina je cool), to je naše! Plus vyrobiť marketingové plány, naklepať texty pre newsletter, TV reklamu aj celú kampaň, a ešte všetky reklamné formáty popretkávať vhodným cielením na Facebooku, to nám jednoducho ide od ruky. Ale aká by to bola práca bez stratégie?

Stratégia je ako beh na dlhé trate

Mať jasno v tom, čo robíte a prečo to robíte, je kľúčom k úspechu. Za horúca, no s chladnou hlavou, preto kujeme stratégie značiek aj taktiky na postupné dosahovanie ich stanovených cieľov, tvoríme marketingové plány, webdizajn (veď viete, webdesign) aj kampane šité na mieru pre našich klientov. A keď sa toľko rúk, koľko tu máme, chytí roboty, ide nám to ako po masle! To pravé dobrodružstvo však prichádza s tými najväčšími výzvami a o tie nemáme, v našom rýchlo sa meniacom digitálnom svete plnom kampaní, TV reklamy, reklamných bannerov, viral marketingu či webdizajnu, núdzu. Keď však do toho dáte celé srdce, výsledok vždy stojí za to!

Ako sa do hory volá, tak sa z webu ozýva

Zlaté pravidlo dnešnej doby: Kto nie je na Facebooku, akoby nebol. A kto nie je na webe, tak ten už vôbec, no nie? Nikdy však netreba zabúdať na to, že web stránky musia byť responzívne, funkčné a trendom je, aby boli čisté. Preto sa v súčasnosti kladie veľký dôraz na to, aby bol webdizajn (ó áno, aj webdesign) jednoduchý, prehľadný, no zároveň cool a aby značku odlišoval od konkurencie. A to platí aj pre bannery na web stránke. Keď navrhujeme webdizajn, na tieto zásady preto nikdy nezabúdame.

Bez práce na web stránke nie sú koláče

A tým nemyslíme cookies. Web vám umožňuje omnoho viac ako nakresliť webdizajn a naliať doň kvantum textu a obrázkov. Web stránky musia byť UX friendly. Webdizajn má byť atraktívny, no do detailu premyslený, aby každý dielik zapadal do skladačky. A keď podľa osvedčeného receptu vhodíme do kotlíka naše nápady, grafiky, bannery, vhodne umiestnené CTA buttony či chytľavé headliny, zákazník si na web stránke hneď nájde to, čo treba.

Akoby ste hrach o kampaň hádzali

Cieľom každej komunikácie je, aby sa od adresáta posolstvo dostalo cez komunikačné kanály k určitému množstvu príjemcov. Tých by mala primäť k požadovanej akcii a vyvolať odozvu. Ak sa to nedeje, je to naozaj ako keby ste hrach o stenu hádzali. Vyššie uvedené ingrediencie, od stratégie až po posledný banner na web stránke, preto musia ísť ruka v ruke v ústrety cieľu. Inak to ani vyšperkovaný webdizajn (a ani webdesign ;)) nezachráni. A okrem toho?

Či pripravíte jednoduchú online kampaň na Facebooku alebo ide o väčšiu cross-channelovú komunikáciu, v ktorej má svoje miesto aj populárna TV reklama, pre každého klienta je bonus, ak sa ľudia o jeho kampani dozvedajú spontánnym šírením napríklad cez sociálne siete. O tom celom je viral marketing. Pýtate sa, čo má nejaký vírus do činenia s marketingom? Ide iba o to, že sa posolstvo vašej kampane alebo buzz o nej šíri jednoducho a rýchlo ako vírus. A na to si brúsi zúbky nejedna kampaň či nadšenci v oblasti social media marketingu. Ak takto vaša message zasiahne väčšie množstvo ľudí, je to len a len pozitívne, pretože o to väčšia môže byť odozva, ako aj ušetrené peniaze za platenú reklamu.

Tajomstvo viral marketingu

Viral marketing môže byť efektívnym nástrojom, ktorý to ustojí aj samostatne, ale funguje tiež ako časť väčšieho marketingového plánu. A hoci ho využívajú veľké aj malé značky, u tých menších sa teší popularite najmä pre finančnú úsporu. Nemáte na TV reklamu? Máte skvelý webdizajn, bannery a chcete ešte niečo naviac? Poďte do toho!

V čom tkvie jedno z jeho tajomstiev? Čerpá zo správania a motivácie, ktoré sú ľuďom vlastné. Navrhnúť marketingový plán, ktorý sa tým nechá inšpirovať, je krok správnym smerom, aby vaša značka rástla a viac sa o nej hovorilo. A keď viete, ako na to, potenciálnych zákazníkov zároveň privediete až na web stránku, pri ktorej ste si dali tak záležať na webdizajne a máte na nej bannery, ktoré predávajú.

Zaujalo vás to? Dosť bolo slov o teórii, radšej vám to predvedieme v praxi! Čo vy na to? Ozvite sa nám a dajte nám vedieť, aký projekt, reklamnú kampaň, či webdizajn spolu upečieme.

Tesco Slovnaft Slovanet BabyBel Karička Matyšák Innogy Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Northfinder CrossFingers Traco Computers Optifin invest RockMachine TatraReal Nanosystem Citadelo
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Northfinder
  • CrossFingers
  • Traco Computers
  • Optifin invest
  • RockMachine
  • TatraReal
  • Nanosystem
  • Citadelo
© 2019 dotcom.sk
dotcom.sk