Digi nadhľady | Január 2018 - dotcom.sk

  • 0
  • január 15, 2018
facebook

Vítame vás v roku 2018! 🎆 🙌 Vo svete marketingu sa toho za rok 2017 udialo mnoho a ako správni nadšenci veríme, že tento rok nebude iný!

Instagram predstavuje výber príbehov a ich archív

instagram

Instagram Stories sa stali kľúčovým momentom a inšpiráciou pre zviditeľnenie firiem na Instagrame – zatiaľ však neexistoval spôsob, ako ich tam udržať viac ako 24 hodín. Teraz sa vaša firma môže efektívnejšie odpromovať zoskupovaním príbehov, ktoré sú zdieľané do highlightov a predstaviť ich na svojom profile. Stories highlights sa zobrazujú v novej sekcii na vašom profile pod časťou bio. Ak chcete vytvoriť highlight, kliknite na “New” circle vľavo a vyberte akékoľvek príbehy z vášho archívu, následne zvoľte cover pre váš highlight a pomenujte ho.

Po vypršaní platnosti sa príbehy budú automaticky ukladať do archívu. To vám uľahčí vrátiť sa k najobľúbenejším okamihom vašej firmy alebo ich priamo obnoviť v highlighte.

Messenger v číslach za rok 2017

Messenger je v rámci Facebooku a Instagramu jednou z najdôležitejších (a najpopulárnejších) platforiem vo facebookovej rodine. Dôkazom sú čísla, ktoré ukazujú, čo sa stalo s Messengerom v minulom roku. Pozrime sa na ne!

messenger_new2

Pre niektoré typy biznisov je chat bot vhodný, ale nie je riešením pre každú značku, pretože zákazníka môže automatizovaná odpoveď nahnevať. Predsa len, boty nie sú úplne dokonalé, pretože nie vždy dokážu dať zákazníkovi 100 % plnohodnotnú odpoveď a vtedy vzniká nespokojnosť. Chat boty sa u nás zatiaľ využívajú ako kreatívne komunikačné doplnky, no je len otázkou času, kedy budú plnohodnotne fungovať. Keďže stúpajú čísla, prináša to priestor na ďalšie využitie Messengera na reklamné účely.

Čo priniesol Facebook v roku 2017?

Zavedenie Explore Feedu, zvyšovanie ziskov, problémy s transparentnosťou či spustenie novej služby Watch. To a mnoho viac sa udialo v priebehu roka 2017 v prostredí najväčšej sociálnej siete sveta.

Vďaka Explore Feedu sa vytvoril tlak na zvyšovanie kvality obsahu. Vysokú hodnotu získava zdieľanie obsahu, pretože len tak sa dostáva priamo do “friends feedu”. Ak ste náhodou plánovali rušiť Facebook, nerobte tak. Určite nám ešte má čo ponúknuť aj v tomto roku.

TOP 3 YouTube kampane roku 2017

Najsledovanejšie brand video roku 2017 bolo, nuž, o videu v roku 2017. YouTube “Rewind” tento rok vsadil na populárne videá roka, často s hudobnou témou vrátane megahitov “Despacito” od Luis Fonsi s Daddy Yankee a Ed Sheeran “Shape of You”. Tento počin sa ťažko prekonával dokonca aj technologickým značkám ako LG a Samsung, ktoré sú tradičnými známkami kvality v rámci online video kampaní.