Týchto 5 typov ľudí stretnete takmer v každej agentúre

Z našej dielne

Marek Uličný (Performance manager)
06.05.2019

Digitálne novinky a vychytávky majú na našom blogu väčšinou prioritu. Rozhodli sme sa však náš obsah z času na čas osviežiť a priniesť aj uvoľnenejšie témy. Aby ste si pri pití kávy (napríklad rannej) a čítaní blogu mohli aj oddýchnuť a trošku sa zabaviť.🙂

Dnes pre vás máme predstavenie 5 typov ľudí, ktorí sa podľa nás vyskytujú vo väčšine reklamných agentúr. Nájdete sa v niektorom z nich?

Robot

Beepboop, všetko načas. Riadi sa presnými smernicami, v hlave má kalendár pripojený na Google, Outlook a Teamwork. Vďaka tomu nikdy nezabudne „booknuť“ zasadačku. Vydáva mechanické zvuky, najmä zvuk príchodu mailu, a to aj o tretej ráno. Nespí, poháňa ho káva. Má zabudovaný radar, vďaka ktorému mu neunikne žiadna úloha. Dá sa naňho spoľahnúť, no nie vždy dokáže pochopiť emócie nás, bežných smrteľníkov. Práca je totiž to, prečo bol stvorený.

 

Nerváčik

Ak sa z jeho pracovného prostredia dymí, nie je za tým preťažený počítač. Dávaj pozor, s čím za ním prídeš! Ak neodhadneš dôležitosť úlohy alebo je príliš jednoduchá, zasiahne ťa hnev a rozhorčenie hodné Andreja Danka počujúceho šušťanie obalu od Horalky v Národnej rade SR. Síce mu jeho tajný Santa pravdepodobne kúpi kurz sebaovládania, no vďaka jeho povahe často odchádzajú veci na čas a na nič sa nezabudne.

 

Chiller

„Pohodaaa“ hovorí s pokojným výrazom v tvári dve minúty pred deadlinom bez hotovej tendrovej prezentácie. Na všetko má čas. Päť minút po začatí naplánovaného mítingu si robí v kuchynke kávu, zatiaľ čo account manažéri splašene behajú po firme s jeho menom na perách. Do agentúry prináša pohodu. Pri rozhovore s ním máš pocit, že sa spomalil čas. Ak ide svojím tempom, jeho výstupy vždy stoja za to.

 

Mimozemšťan

Kto je, odkiaľ prišiel a aká je jeho úloha na tejto planéte? Nik netuší. Má zvláštne zvyky, obeduje divné alebo žiadne jedlo a popri práci si pohmkáva neexistujúce skladby. Zmysel pre humor má, pekne povedané, neortodoxný. Ak raz počas práce praskne na jeho chrbte koža a na povrch vyjde neidentifikovateľný tvor, každý si len povie: „to trvalo“. Na každú úlohu poskytne zaujímavý a netradičný pohľad. V „ideamakingu“ nemá konkurenciu.

 

Fantóm

Pradávna legenda hovorí, že tu pracuje. Keď za ním však ideš, nikdy nie je na svojom mieste. Občas, keď si v office sám, počuješ jeho šepot a kroky, no keď sa otočíš, nikde nikto. Naposledy si ho videl pred rokom, ale maily od neho ti chodia denne. O jeho rastlinky sa starajú druhí a na klávesnici sa vytvára súvislá vrstva prachu. Viac mysteriózne ako jeho pôsobenie v agentúre pôsobí už len to, že všetky jeho úlohy odchádzajú klientovi včas a hotové.

 

Nepochybne toto nie sú všetky typy, ktoré pracujú v našich milovaných agentúrach. Napíšte nám na našich sieťach, ktoré z týchto typov sa vyskytujú u vás, alebo nám prispejte ďalším typom a môžeme ho pridať do článku.😉

Ďakujeme, že ste sa dočítali až sem. Nezabudnite nám hodiť lajk sem 👉 www.facebook.com/agenturadotcomfollow sem 👉 www.instagram.com/dotcomsk


Marek Uličný

Marek Uličný

Performance manager

Tesco Slovnaft Slovanet BabyBel Karička Matyšák Innogy Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Northfinder CrossFingers Traco Computers Optifin invest RockMachine TatraReal Nanosystem Citadelo
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Northfinder
  • CrossFingers
  • Traco Computers
  • Optifin invest
  • RockMachine
  • TatraReal
  • Nanosystem
  • Citadelo
© 2019 dotcom.sk
dotcom.sk