Connecting the Dots #7

Newsletter

Poľavujeme…

… samozrejme, nie pracovne, ale karanténne. Poľavujú aj reporty o „new normal“ a e-maily s predmetmi „Stojíme pri vás v ťažkých časoch“. Je to super správa, konečne máme priestor aj na iné marketérske témy. Tak napríklad:

Marketing a médiá

#1 Pamätáte si na prvý link spred dvoch týždňov o zvýšení marketingových výdavkov P&G? Coca Cola urobila presný opak, stopla marketingové aktivity a svetovým marketérom padá sánka. Tak čo, bude mať konečne šancu Pepsi so svojou tzv. „knowledge platformou“?

#2 Ako COVID zmenil správanie mladých ľudí? Tento prieskum (od 3. minúty videa) bol vytvorený pre US trh, no nájdete tam super insighty, z ktorých môžete čerpať pri kreatívnych konceptoch.

#3 TikTok sa neprestáva zlepšovať, testuje možnosti reklamných formátov, z ktorých by mali priamy zisk influenceri. Sociálna sieť fakt robí zázraky, aby dobehla konkurenciu, a popularita na SK trhu bude stúpať. Myslime na to!

#4 Marketers, stop thanking your way out of this mess je geniálne napísaný kúsok o tom, že krízová komunikácia nie je len o ďakovaní tým v prvej línii.

#5 Facebook pravidelne zverejňuje dáta o spoločensky zodpovedných a politických reklamách. Dobrý zdroj pre všetkých, ktorí hľadajú informácie o CSR projektoch konkurencie alebo o tom, koľko míňajú politické strany.

#6 Slovenský online sa v roku 2019 dostal vo výdavkoch na hodnotu 136,8 mil. eur, čo je v porovnaní s rokom 2018 nárast o 7 %. O tom, kde investujeme najviac, hovorí aktualizovaný report od iab.

Život

Čo na predĺžený víkend:
Neexistuje diverzifikovanejšia komunita cool ľudí ako slávna SOHO House. Teraz sa táto komunita spojila, aby ste si vy mohli klikať na čokoľvek, čo vás zaujíma. A zdarma (inak sa členstvo pohybuje v tisíckach). Od receptov cez rozhovory až po nezávislé filmy, hudbu a architektúru. Všetko tu.

Čo počúvať:
Son of a Pitch: podcast pre všetkých, ktorí milujú svoju prácu aj mimo 8-hodinového pracovného času.

Čo pozerať:
Minisériu od britského GQ a značky Braun o súčasnom dizajne. Padne tam aj jedna „srdiečková“ veta od Oki Sato: „Every day I wake up, I eat, design, drink coffee and sleep. That’s it.“

A ešte predtým, ako sa s vami rozlúčim, tak toto: Viete, že my s Peťom sa radi pýtame, vždy, všade a každého. Tak ak sa vám chce, môžete nám tu anonymne prezradiť, ktorý návyk, niečo, čo robíte inak ako kedysi, si chcete z tohto karanténneho obdobia preniesť aj do normálneho života.

To už je ozaj všetko, tak zasa o týždeň s Peťom!

M.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
Informácie o ochrane súkromia © 2021 dotcom.sk
dotcom.sk