Connecting the dots #60

Newsletter

Nenahraditeľní

V posledných týždňoch sa veľa hovorí a píše o AI generátoroch obrázkov a čo všetko dokážu. Myslím, že niekoľkým grafickým dizajnérom už napadla otázka, či budú mať prácu o pár rokov. A to sme len na začiatku.
Osobne sa na to teším, lebo kým budeme ťažiť z toho, v čom sme ako ľudia dobrí, a to sú pocity a iracionalita, tak sme nenahraditeľní.

Marketing a médiá

#1  Heinz Vintage Drip. Heinz, jeden z mojich najobľúbenejších brandov, did it again. Dropol kolekciu vintage oblečenia známych značiek s jednou spoločnou črtou, všetky kúsky mali škvrnu od kečupu, lebo „a stain isn’t a reason to get rid of clothes, it just adds flavor to your ‘fit!“

#2 Stránky so skvelým copy. Máme radi, keď značky komunikujú ako ľudia, v linku pár príkladov, čo tým myslíme. Tieto webové stránky znejú ako bežná konverzácia dospelých ľudí s inou ľudskou bytosťou.

#3 Predpokladaný pokles ad revenue. Inflácia, problémy s dodávateľským reťazcom a iné faktory spomalenia rastu spendu do reklamy. Inzerenti ako Meta, Twitter a Snap reportujú poklesy. Pozitívne je, že ide o spomalenie rastu, nie o dramatický pokles.

#4 Knižnica typoposterov. „Keď neviete čo, spravte typo.“ Neplatí to o tejto galérii skvelých typoplagátov. Inšpirácia na kilometre.

#5 3D billboardy. Určite ste zachytili na sociálnych sieťach nejaký 3D billboard. Na tomto blogu sú pekne pokope aj s vysvetlením, ako to funguje.

#6 Serena x Beyoncé. Práca, čo ma zaujala tento týždeň, je óda na Serenu Williams s voiceoverom od Beyoncé. Kto dá viac? 👇🏻

Život

#1 Millenial pause. Je to tu. Gen Z si robí posmech z mileniálov. Jeden z týchto momentov je millenial pause. Ten krátky moment, keď si zapnete video a skontrolujete, či to fakt točí. 🤯

#2 Minule sme písali o quiet quitting. Téma zarezonovala internetmi a vzniklo veľa follow up článkov na túto tému. Je zaujímavé, ako táto téma rezonuje. Aj v našich súkromných rozhovoroch to vyvoláva vášne.

#3 How to be influenced. Už ste nás určite počuli hovoriť o tom, ako je super nechať sa ovplyvňovať vo svojej tvorbe. Ako sa to dá robiť systematicky a kontrolovane?

#4 Majstrovstvá sveta v Exceli? Máme radi esports, ale toto je nový level.

#5 Čo je to fun? NYTimes o tom, ako sa dá pozerať na zábavu.

Populárny content mesiaca: 90’s TV

Ostávajte zdraví, priatelia. Nabudúce píše Monča.
P.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Platforma rodín Rádio Vlna Traco Computers
  • ADMA
  • KRAS

Naša agentúra sa riadi pravidlami a
princípmi Férového tendra.

Informácie o ochrane súkromia Informácie o cookies
© 2022 dotcom.sk
dotcom.sk