Connecting the dots #59

Newsletter

Dokáže nás digitál ešte prekvapiť?

Honza z Footshopu mi pravidelne posiela newsletter. Honzu som nikdy nestretla, no aj tak tuší, čo mám rada. Ktovie, či Majo (48), pravidelný zákazník značky X, vie, čo je Metaverse. Koľko produktov predala súťaž na Facebooku? Mám toľko filozofických otázok, a tak málo odpovedí. Koketujem na hrane kreatívneho a funkčného a často sa pýtam samej seba, či efektivita je to, čo by sme mali od digitálu očakávať.

Marketing a médiá

#1 V MediaGuru urobili pekný prehľad najziskovejších médií na Slovensku. V TOP 5 sa nachádzajú tri televízie a dve printové médiá.

#2 Knižnica dostupných dizajn manuálov známych značiek sa vám môže hodiť v akejkoľvek časti vašej práce. Nájdete v nej skvelý copywriting, nápaditý dizajn a originálne pozicioningy.

#3 Hádam je jasné, ktoré médium má najväčší dosah na budúce predaje. 👇🏻 A konečne to máme opäť potvrdené. Šokujúcejšie pre mňa je, že sociálne siete hrajú v budúcich predajoch len veľmi malú úlohu. Konečne zmeníme taktiku zo 40 mesačných postov na pár, ktoré majú čo povedať? Viac info tu.

#4 Metaverse? Keď v tom máte rovnaký chaos ako my a znie vám to len ako ďalší buzzword, odporúčam stiahnuť nové pdf od Wunderman Thompson.

#5 Asi som bola k biznis dosahu TikToku na značku príliš skeptická. Možno to bude miesto, ktoré po Google search bude fungovať ešte lepšie. Po novom vypredáva newyorské secondhandy.

#6 Marketingový riaditeľ New Balance pre Creative review vysvetľuje, ako sa z topánok pre starých fotrov stala hot značka pre dnešnú mladú generáciu. A možno to celé bolo inak a len zabrali spolupráce, ktoré majú naprieč svetom a odvetviami – cez módu, šport až po hudbu. SUPER!

Život

#1 Práca na počítači zanecháva väčšiu uhlíkovú stopu, ako by sa mohlo zdať. Tú svoju si viete veľmi ľahko vypočítať vďaka Electricity use kalkulačke. A tu sa zasa dočítate, ako môže mazanie e-mailov pomôcť našej planéte.

#2 Nový trend na pracovnej scéne. Samozrejme, vznikol na TikToku. Mladí ľudia si po pandémii viac uvedomujú, že práca by nemala byť to, čo ich profiluje na tomto svete. A, tadá, vzniká Quite quitting. Ide o to, že v práci sa už nejdeme roztrhnúť. Urobíme, čo treba, ale určite nie viac. A po piatej tam už nikoho nenájdete.

#3 Fun fact: Na tomto linku zistíte, ako sa kýcha v rôznych štátoch sveta.

#4 Filozofická otázka na hrane morálneho: Môžu prasatá zachrániť ľudstvo? Podľa najnovších prieskumov sme k tomu bližšie ako kedykoľvek predtým.

#5 Trocha vzrušenia po dovolenkovom období. Na tomto linku nájdete návod, ako čítať zakázané knihy.

Populárny content mesiaca: Ak ste si mysleli, že práve inflácia podporí nákupy oblečenia v secondhandoch, boli ste mimo rovnako ako my. Očividne, na odbyt pôjdu opäť lacné handry z veľkých hypermarketov.

Majte sa krásne a ak by ste sa nášho obsahu nevedeli nabažiť, nájdete nás aj v pravidelnom vydaní Stratégií.
M.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Platforma rodín Rádio Vlna Traco Computers
  • ADMA
  • KRAS

Naša agentúra sa riadi pravidlami a
princípmi Férového tendra.

Informácie o ochrane súkromia Informácie o cookies
© 2022 dotcom.sk
dotcom.sk