Connecting The Dots #5

Newsletter

40 dní doma…

… a ďalší týždeň za nami. Tu je krátky sumár vývoja života svetových marketérov v karanténe:

  • Situácia s reportmi o tom, čo robiť počas COVID-19 sa ustálila. Z celkového počtu milión reportov s identickými info, už nové vydáva len Apple a Google.
  • 9 z 10 svetových marketérov si ich aj preštudovalo, o čom svedčí toto video
  • Vznikajú nové buzzwordy, tak napríklad:
    • New normal
    • Social distancing
    • Advertising uncertainty
Coronavirus Buzzword Bingo si môžete zahrať tu.

Ale teraz vážne… na nete nájdeme momentálne aj kopec užitočných info, ktoré nám prácu môžu uľahčiť alebo nás inšpirovať.

Marketing a médiá

#1 P&G, jeden z top hráčov na svetovom trhu, investuje do reklamy počas Coronavírusu viac. Tu sa dozviete prečo

#2 Ad Fraudu idú marketéri konečne po krku. 
Dr. Augustin Fou (expert na cyberfraud) vytvoril sumár najčastejších Ad Fraud techník (aj s vysvetlením), na ktoré by sme si v digitále mali dať pozor. Dobrý študijný materiál pre socialistov a performerov. Super je aj tento podcast o tom, ako sa miliónovému plytvaniu peňazí do Ad Fraudu nevyhol ani Uber.

#3 Trocha počúvania zo sveta – ako Coronavirus ovplyvní:

#4 Keď majú kreatívne hlavy z britských agentúr čas, nepečú banana bread ani nepodcastujú. Dávajú malým biznisom šancu udržať sa na trhu.

#5 Archív viac ako 100 ikonických digital ads pre osvieženie pamäte nájdete zasa na tomto linku.

Život

Čo počúvať: 
poznáte Wework a ich trpký pád? Vynikajúca séria 6-tich podcastov o tom, že byť “entrepreneur” neznamená, že váš biznis model funguje. Tu.

Čo čítať:
Dávám vám môjho najobľúbenejšieho spisovateľa. “Dry” je memoár z Augustenových čias, kedy robil v reklame… a skončil na protialkoholickom (: ale je to výborné, fakt.

Tu kúpite aj audio, ak by ste si Augustena chceli vypočuť napríklad pri športe, pol hodinke varenia alebo upratovania.

Tajná info na koniec
Čo pozerať:
Moje najobľúbenejšie minútové dokumenty o ľuďoch.

A ešte: Ako sa cítiť lepšie
Toto obdobie vplýva na každého z nás inak. Ak máte občas ťažký deň, cítite apatiu alebo sa vám do ničoho nechce, skúste sa otestovať a zistiť, aké sú vaše najsilnejšie stránky. Na tomto webe nájdete návod ako na to,  a tu zasa info o tom, ako vám takéto stavy vaše silné stránky pomôžu prekonať.

To je pre tentokrát všetko! Budúci týždeň vám tu popíše Petijee.
Monči

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet BabyBel Karička Matyšák Innogy Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Northfinder Traco Computers Optifin invest Citadelo
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Northfinder
  • Traco Computers
  • Optifin invest
  • Citadelo
© 2020 dotcom.sk
dotcom.sk