Connecting the dots #48

Newsletter

Experimenty

Pokusy a vôbec možnosť mýliť sa je dôležitá súčasť akejkoľvek inovácie. Platí to aj pre marketing. Na to, aby sme prišli na niečo prevratné, potrebujeme mať slobodu sem-tam padnúť.
Preto by predpokladateľné výsledky nemali byť konečnou stanicou našich komunikačných ambícií, ale zdravý mix striel na istotu a nepredvídateľných výsledkov je predstava, kam by sme mali smerovať.
A koľko eur z marketingového rozpočtu máte na experimenty vyčlenených vy?

Marketing a médiá

#1 Jediná prezka o trendoch, ktorú potrebujete. The Meta Trending Trends: 2022 syntetizuje 500 trendov zo 40 reportov do 14 prekrývajúcich sa bodov.

#2 Otvorená knižnica brand guidelines. Ak vás niekedy zaujímalo, ako majú vizuálne guidelines zadefinované všetky veľké brandy, tak toto je to miesto.

#3 Pri knižniciach ešte ostaneme. Objavil sa zdieľaný dokument so zoznamom fotobaniek, ktoré poskytujú rozmanitosť. Vekovú, rasovú, ľudskú.

#4 Martin Weigel, frekventované meno v našich newsletteroch, znova napísal blog. Tentoraz o slove kultúra v kontexte našej profesie. Je to dlhé, ale mozog sa vám za to odmení.

#5 Z úcty k vášmu intelektu nebudeme zdieľať linky na články typu Top 10 Super Bowl reklám. Chceli by sme však upozorniť na jednu skvelú prácu, ktorá sa až tak často nevyskytuje v lokálnych ani svetových rebríčkoch. Chevy prerobilo otváraciu sekvenciu zo Sopranovcov. Režíroval ju pôvodný režisér. Hrali pôvodné postavy a celé je to dobre trafené na cieľovku. 👇🏻

Život

#1 Niekedy si potrebujeme pripomenúť What a Hobby Feels Like.

#2 Tento Twitter thread je súbor nápadov na filmy od 6-ročných detí. Pár blockbuster tam nájdete. 

#3 Stav gaming priemyslu podľa developerov. Drvivá väčšina devs stále neráta s krypto alebo NFT ako formou platenia. (Chvalabohu.)
 
#4 Úsmev na fotkách nebola bežná vec. Bol to znak slabomyseľnosti. Zmenu má na svedomí Kodak, ktorý zaviedol tento gimmick v období, keď sa fotoaparáty stali viac dostupnými.

#5 Olympiáda = olympijská dedina, kde je na štvorcový meter najväčšia koncentrácia konvenčne atraktívnych tiel. Čo sa asi môže stať?

Ostávajte zdraví, priatelia.
Nabudúce píše Monča.
P.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Platforma rodín Rádio Vlna Traco Computers
Informácie o ochrane súkromia Informácie o cookies
© 2022 dotcom.sk
dotcom.sk