oh my DOT

#45 Connecting
the dots

Connecting the dots #45

Reminder:

Opakujme spoločne: Ľudia s nami neinteragujú pre naše dôvody, ale pre svoje vlastné dôvody. Aha:

Marketing a médiá

#1 Ako rýchlo si ľudia vedia nájsť alternatívny program? Očividne dosť rýchlo, štatistiky na PornHube vyleteli raketovo pri poslednom výpadku sociálnych sietí.

#2  Čo je hlavnou úlohou stratéga? Podľa Jima Carolla musí preniesť vonkajší svet priamo do agentúry. Viac múdrych myšlienok vo Think with Google UK.

#3 Ako zvyčajne, všetko sa začalo na Twitteri… Pamätáte si ešte, ako WFP vyzvalo Muska, aby ukončil svetový hlad? Súhlasil, no až keď bude plán. A plán je tu!

#4 Najviac fejkových followerov majú tieto značky

#5 THE IMPOSTEROUS je nový podcast o ľudských problémoch kreatívnej brandže. Na majku svetové mená z Goodby Silverstein, BBH a pribudnú ďalší. 

#6 Patagonia v júni 2020 zastavila všetku platenú reklamu na Facebooku, pretože odmietli podporovať šírenie nenávistného obsahu a dezinformácií. Za týmto bojkotom si stojí aj po 17 mesiacoch. Všetky klobúky dolu!

#7 U môjho love brandu ešte ostaneme. Pred pár rokmi mala Patagonia na Black Friday tržby 10 miliónov dolárov a každý cent venovala na záchranu planéty.

#8 Vianočná reklama na iPhone 13 Pro.

Život

#1 Toto nie je clickbait: Takmer polovica ľudí má pocit, že nemá skutočných priateľov.

#2 Microforests sú tým najkrajším za posledné obdobie.

#3 Farby, ktoré budú vládnuť v roku 2022.

#4 Mentálne zdravie je zachránené vďaka Selene Gomez.

#5 V Portugalsku je po novom nezákonné, aby vám šéf po práci posielal SMS.

Ostávajte zdraví viac ako inokedy.
M.