oh my DOT

#41 Connecting
the dots

Connecting the dots #41

Nebráňme sa zubami-nechtami

O hrách ako o marketingovej príležitosti hovoríme už hádam dva roky. Prečo potom značky neskáču hlavičku do priestoru, ktorý je väčší ako hudobný a filmový priemysel dokopy? Možno preto, že sme spohodlneli a je pre nás ľahšie zalomiť vizuál do baneru ako technicky premyslieť funkčnosť konceptu.


Marketing a médiá

#1 Purpose sem, purpose tam, najskloňovanejšie anglické slovo súčasnosti. Tu nájdete príklady toho, ako robiť purposeful kampane správne a efektívne.

#2 Náš strategy love brand BBH vydáva už druhú časť Black magazínu – crème de la crème reklamného obsahu.

#3 Vans spúšťa virtuálny skatepark a je to bomba.

#4 Viete uchvátiť porotu v Cannes a zároveň poblázniť masy divákov?Zdá sa, že víťazné práce verejnosť často neoslovia. Pre ktorú z týchto skupín to potom robíme?

#5 Dá sa získať 100 miliónov followerov bez toho, aby ste prehovorili?Dá! Stačí mať zmysel pre humor.

#6  Zábavné pozície v marketingu ma neprestanú baviť. Tak napríklad Taco Bell má po novom „chief impact officera“ a nie je ním nik iný ako Lil Nas X.

Vizuálne po**o o tri, dva, jeden:



Život

#1 Ako zamestnanci zneužívajú home office? Robia v dvoch firmách súčasne. Tak čo, kde sa zamestnáte vy?

#2 Firemné benefity sa menia. Stolný futbal vraj novú generáciu už nezaujme.

#3 Aj vy občas absolvujete míting, ktorého obsah mohol byť pokojne v e-maile? Odporúčam toto preposlať kolegom hneď po jeho skončení.

#4 Na Facebooku sa občas dejú aj pekné veci. Simon Shows You Maps je toho dôkazom.

#5 Aký typ kreatívca si? Zisti tu.

BONUS:
Smutné čítanie o tom, ako Instagram ovplyvňuje mladých ľudí.

Užívajte život v kancloch, kým nás zasa nezavrú. O dva týždne sa vám hlási Peťo.

M.