Connecting the dots #37

Newsletter

Budúcnosť marketingu je…

Ako rozoznať skutočný potenciál nových platforiem od tzv. shiny object syndrome? Investovať vôbec do nich? Kto by bol povedal, že životnosť Clubhouse bude pár mesiacov… V skutočnosti je veľmi ťažké konkurovať gigantom typu Facebook či Google, pretože čokoľvek nové prinesiete, buďte si istí, že o pár týždňov danú „fičúru“ budú mať aj iní.

Marketing a médiá

#1 Dva sociálne trendy, od ktorých sa môžete odpichnúť pri tvorbe odvážnych kreatívnych konceptov – skincare pre mužov sa stáva mainstream a pojem skinclusivity budete počuť čoraz častejšie.

#2 Konečne to máme čierne na bielom. Aspoň digitálne. Gro engagementu na sociálnych sieťach nie je tvorené priateľskými srdiečkami a nadšenými „páčikmi“, ale ľuďmi, ktorí sú za každú cenu odporcovia všetkého.

#3 Kritici kritizujú Cannske levy už nejaký ten piatok, najmä fakt, že marketéri vyhadzujú stovky až tisíce eur každý rok za prihlášky, databázy, prednášky. Aj knižnica víťazných prác lovethework.com stojí pár stoviek, a preto sa dvaja chalani z kreatívy rozhodli pozbierať case studies všetkých víťazov a vytvorili Lovetheworkmore – knižnicu, ktorá je úplne zadarmo. Klikajte!

#4 Ak chcete v reklame používať diverzitu, spomeňte si na to, že prvý gay párik použila IKEA už v roku ’94. Takže, ak sa tejto téme chcete v kampani venovať, skúste ísť trocha hlbšie.

#5 Čo sa stalo so značkou GAP a prečo ju rozdupala konkurencia?

#6 Nórsko chystá nový zákon, podľa ktorého je pre influencerov a inzerentov nezákonné zverejňovať retušované fotky. Tento akt je súčasťou tzv. body image reform. Jediné, čo im k tomu chýba, je už len pečiatka od nórskeho kráľa. Whohoo!

#7 TBT Cannes: Zvieratá predávajú. Preto sa nemôžeme čudovať, že sa objavujú až v 20 % všetkých reklám. Ako tento fakt využiť v ich prospech?

Život

#1 Ak máte našliapnutú podcasterskú kariéru, nevzdávajte to! Možno vás kúpi Amazon ako Smartless za megamilióny.

#2 Poznáte KAREN memečka? Karen je pejoratívny výraz pre ženu, ktorá sa zdá oprávnená nad rámec toho, čo je normálne. V tomto článku nájdete celú genézu tohto pojmu. Sranda.

#3 Honest charts je súbor milých grafov, ktoré perfektne opisujú situácie, ktoré vám niekedy v živote už napadli.

#4 Cannabis a reklama? Kombinácia, ktorú odhaľuje séria rozhovorov s profesionálmi.

#5 Keď už neviete, čo na tých streamovacích platformách pozerať, skúste pár dokumentov pre kreatívne duše.

Užívajte leto!
M.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
Informácie o ochrane súkromia © 2021 dotcom.sk
dotcom.sk