Connecting the dots #33

Newsletter

Filozofické okienko pre marketérov

Všimli ste si, ako sa v marketingu poúčame z minulosti? Nie? To asi preto, že to často nerobíme. Namiesto toho sa pri každom novom zadaní bezhlavo vrháme do nových AR filtrov, stickerov a spoluprác bez toho, aby sme vedeli, či to funguje. A sú vôbec štatistiky v reportoch relevantné, keď vieme, že digitálny marketing bol z ad fraudu obvinený už niekoľký raz po sebe?

Marketing a médiá

#1 Clio Awards poznajú víťazov. Must see pre všetkých kreatívcov. A ak máte hodinku nazvyš, tak aj The ANDYS.

#2 HypeAuditor zverejnil, že iba 55 percent followerov na Instagrame sú skutoční ľudia, čo v podstate znamená, že zvyšných 45 percent sú/boli neaktívne účty alebo fake followeri.

#3 Kurzy od jedného z najlepších stratégov nielen pre stratégov. Napríklad o ADHD alebo sebadôvere.

#4 Televízia ostáva najefektívnejším a zároveň najdôveryhodnejším médiom. Bodka.

#5 Veľmi pekný kúsok od Ogilvy UK o sexe v starobe. A celá kampaň vysvetlená tu.

#6 A Ralpha ste už videli?

Život

#1 Podľa Warrena Rustanda ľudia do štyridsaťpäťky nemajú jasno v tom, čo chcú so svojím životom robiť. V tomto článku zistíte, či ste na dobrej ceste zistiť to skôr.

#2 Learning how to learn je skvelý free kurz, ktorý vás naučí menej prokrastinovať a nasávať informácie efektívne, nie povrchne.

#3 Aj vy random klikáte na OK, keď na webe vyskočí banner s cookies? Vyskúšajte tento tool, ktorý dokáže odhaliť, ktoré spoločnosti takýmto jednoduchým OK majú prístup k vašim dátam.

#4 Ak sa chcete v kampaniach zamerať na udržateľnú budúcnosť, tu je 9 tém, ktoré budú rezonovať. A ešte jedna info… podľa The Guardian 100 spoločností je zodpovedných za 71 % všetkých emisií.

#5 Wow, počuli ste už o úzkosti z e-racingu? Brutal, čo sa nám deje.

Long listen týždňa od Hidden Brain: Štvorročné dieťa sa v priemere zasmeje tak 300-krát za deň. Na porovnanie, dospelému človeku takýto „výkon“ trvá dva a pol mesiaca.

Hurá do officov! Nabudúce sa vám prihovorí Peťo.

P. S.: Odteraz pravidelne vychádzame už aj v Stratégiách v podobe stĺpčeka.
Monči

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
Informácie o ochrane súkromia © 2021 dotcom.sk
dotcom.sk