Connecting the dots #31

Newsletter

Ten o láske v marketingu…

Myslíte, že keby Pepsi zajtra zmizla z povrchu zemského, ľudia by začali piť Colu? Prečo sa často mylne domnievame, že sme pre zákazníka jediná, nenahraditeľná a najlepšia voľba?

Marketing a médiá

#1 Podľa Edelmanovho barometra dôvera v technologický priemysel je na absolútnom minime. A to sme netušili, že sa dá ísť ešte nižšie. 🙂

#2 Stostranová prezka, ktorú prejdete za 2 minúty a dá vám informácie pre akýkoľvek task, na ktorom práve robíte. WOW.

#3 Čerstvý Slideshare, ktorý musí mať uložený každý socialista, stratég, performance manažér a digitálny nadšenec – od dát, koľko je na Slovensku používateľov FB až po to, čo vyhľadávajú na YouTube (na 15. mieste je Miro Jaroš). Wow!

#4 Aký je benchmark na ___ (pokojne si doplňte čokoľvek, čo sa vás z digitálneho marketingu niekto niekedy opýtal). KONEČNE máme aj odpoveď. Social Media Today zozbierali dáta z 22 miliónov postov.

#5 Max Siedentopf je môj obľúbený umelec už niekoľko rokov, preto sa extrémne teším z jeho novej ČUDNEJ spolupráce s Happy Socks.

#6 „Gaming is no longer just for gameplay“ a jeho hodnota sa do roku 2024 vyšplhá na 198 miliárd dolárov. A dá sa využiť všelijako, napr. takto:

Život

#1 Míting za mítingom. Kedy máme pracovať? So Zoom Escaperom prerušíte akýkoľvek z nich ľavou zadnou.

#2 TikTok nie je iba zábavka pre deti, ak je použitý správne. Pozrite si, ako sa z feta zapekaných paradajok stal virál. Mimochodom, ak ste ešte neskúsili, odporúčam.

#3 Aj vy sa skúmate počas karantény viac? Tu je príjemný článok o impostor syndróme.

#4 Buďme COOL, ale nie až tak moc. Zákazníci ZARA sa sťažujú, že je ťažké nakupovať online, keď v ich e-shope majú modelky strašne neprirodzené pózy. Haha.

#5 Francúzskemu Louvru trvalo iba rok od začiatku pandémie, aby sprístupnilo umenie online. 🙂

#6 A záverečná breaking news: Pitím cez rozmočenú papierovú slamku nezachránite oceány. Viac v novom dokumente na Netflixe.

Pro tip: Ak máte čas 43 minút, tak tento podcast o tom, prečo na emóciách v marketingu záleží, je fakt príjemný. Dúfame, že vám predĺžený víkend padol vhod.

Nabudúce sa ozve Peťo.
M.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Leerdammer Karička Matyšák Zlatíčko Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Jablčnô Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
Informácie o ochrane súkromia © 2021 dotcom.sk
dotcom.sk