Connecting the dots #28

Newsletter

Práve teraz

Okruh ľudí, s ktorými sa rozprávam, sa tak zúžil, že moje podvedomie
si vytvorilo priestor, kde sa dohaduje logická časť s emočnou, aký je ten daľší správny krok. Vyhráva pragmatik.
Práve teraz sa nikdy nezdalo také dlhé a bez vidiny konca.

Marketing a médiá

#1 Superbowl, všetci sme snáď už videli všetky zaujímavé reklamy, ale ak by nie, tak tu sú pekne pokope. Celkom zaujímavé je, že spot Toyoty najlepšie fungoval z hľadiska vyvolania emócií.

#2 Tesco získalo cenu Grand Prix za efektívnosť ešte minulý rok. Teraz si môžete vypočuť podcast s Co-Chief Strategy Officerom z BBH. Krásny case a celkom inšpiratívne aj pre našu prácu.

#3 Heinz má vonku novú kampaň. Môže to byť aj scam, ale tá idea vo svojej jednoduchosti je tak pekná, že mi to nevadí.

#4 TikTok má za sebou prvých 100 mil. prehratí. Rastie to stabilne a v USA už ľudia trávia priemerne viac času na TikToku ako na Facebooku. Tu je zaujímavý blog, ktorý reflektuje zaujímavé míľniky za posledný rok.

#5 „Zjednodušovať, potom dramatizovať“ hovorí Jim Carroll vo svojom blogu. Je to niečo, čo trafia veľmi blízko k tomu, čo si priebežne opakujeme medzi sebou a na každom review.

Život

#1 Tento článok som nevedel kam zaradiť. Skončil v sekcii život, veď prečítajte prečo. Normal is enough.

#2 Zaujímavý pohľad na tému, čo mi už chvíľku behá po rozume. Pandémia zmazala isté skupiny kamarátov z našich životov, a prečo nám chýbajú.

#3 Bol Valentín, ideálna príležitosť si pripomenúť korene tohoto sviatku.

#4 Viete, čo by sa stalo, keby sme sa prestali umývať mydlom (samozrejme, ruky nie)? Sú ľudia a vedci, ktorí tento lifestyle uznávajú.
Tu je rozbor, čo sa stane, keď prestanete používať mydlo. Lockdown je ideálny čas na takéto experimenty.

#5 Pri lockdown experimentoch ostaneme. Tu je zoznam 50 kultových filmov, ktoré by mal každý, kto sa pohybuje v popkultúre, vidieť.

#6 Na Reddite je super thread o najviac nedocenených stránkach na webe. Zlatá baňa internetu.

Ostávajte zdraví priatelia. Nabudúce píše Monča.
P.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Karička Matyšák Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • JTRE
  • METRO
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Vesely
  • Demänovka
  • Sunquick
  • Budiš
  • Ovocné sady
  • Afri cola
  • DARK
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Traco Computers
  • Optifin invest
Informácie o ochrane súkromia © 2021 dotcom.sk
dotcom.sk