oh my DOT

#17 Connecting
the dots

Connecting the dots #17

Hlásne trúby vs. lajky

Odkedy sa vám Peťo prihovoril naposledy, svetovým reklamným kolotočom zamával ďalší škandál. Okamžité vyhodenie presláveného Toma Goodwina z Publicis (za Tweet vyššie) je len dôkaz toho, do akých krajností vlastnej publicity nás sociálne siete podprahovo nútia. Otázkou ostáva, koľko z pravidelných virtuálnych priateľov by sa za Toma postavilo pred CEO Publicis.

Marketing a médiá

… na zábavnejšiu nôtu…
#1 Čo ak by vám niekto, napr. BBH, povedal, že delenie populácie na mileniálov, Gen Z a ďalších je v skutočnosti jedna veľká lož?

#2 Sociálne témy vs. sociálne médiá ma fascinujú. V tomto príspevku sa pozrieme na Slacktivism – aktuálnu ľudskú potrebu vyjadrovať sa k spoločenským témam a problémom online, ale reálne neprispievať k ich náprave. Ideálnym príkladom je Ice bucket challenge či #MeToo.

#3 Deväť miliónov subscriberov a viac ako 10 miliárd pozretí. Zistite, ktorá značka je najpopulárnejšia na YouTube.

#4 O tom, ako game-tainment zráža Hollywood počas leta na kolená a prečo Sony investovala 250 miliónov dolárov do firmy, ktorá vytvorila Fortnite.

#5 V oceánoch sa objavili nové podvodné druhy. Ktoré to sú, nám prezradili Goodby Silverstein s narátorom Morganom Freemanom.

#6 Čo by boli Dots bez poriadne dlhého PDF-ka. Toto od IKEA super vystihuje ich brand voice.

Štatistika týždňa: Kto investuje do TV najviac?

Život

#1 Top 5 spoločností v roku 2010 vs. 2020

#2 Fonts trendy pre rok 2020 sú odhalené. Parádne a jednoduché.

#3 Viete, aká je súvislosť medzi filmami, v ktorých sa objavil Nicolas Cage, a počtom ľudí, ktorí sa utopili pri páde do bazéna? Odpoveď vám prezradí web Spurious Corellations.

#4 Prvý vertikálny minifilm v rámci konceptu Shot on iPhone je na svetea prináša prierez filmovou históriou. Viac info o tomto počine nájdete na mojej obľúbenej stránke Fast Company.

#5 Cestovateľská inšpirácia: Čo je viac „fancy“ ako navšteva mesta, ktoré bolo potopené od roku 1994?

Long read týždňa:
Interbrand report predstavuje top značky, ktoré búrajú normy, oslavuje inovátorov a nekonvenčnosť. Určite sa oplatí naň hodiť očkom počas poobednej kávičky.

Tentokrát viac čítania a menej počúvania a pozerania. Peťo vám to možno nabudúce vynahradí. Dovtedy si servírujte inšpiráciu postupne, deň po dni.

M.