Connecting the dots #13

Newsletter

Informácie, všade samé informácie!

Ktoré z nich sú pre mňa tie pravé? Túto otázku si kladieme často, a tak v zhone čítame, počúvame, pozeráme a na konci mesiaca si nepamätáme takmer nič. Pripomína vám to niečo? Podľa nedávnych štúdií to vraj nevadí. Vraj je ten náš mozog taký macher, že si správnu informáciu dokáže vybaviť v správny čas. Tak teda poďme na ďalšie.

Marketing a médiá

#1 Začíname príjemne: Súťaž Ad Age Creativity pozná víťazov. Najlepšie reklamné kampane roka aj top kreatívne talenty z brandže nájdete tu.

#2 YouTube štúdio prekvapilo a po novom dáva YouTuberom možnosť prispôsobovať si vlastné profily (čo nám dáva možnosť ešte väčšieho brandingu).

#3 Ak ste nestihli konferenciu Nudgestock od Ogilvy, všetky streamy nájdete pekne na jednom mieste, takže si ich môžete kúskovať k rannej káve.

#4 Čožeee? 6,7 miliardy – toľko podľa predpovedí investujú kandidáti do prezidentských volieb v USA.

#5 Les Binet, ktorého meno s Peťom skloňujeme častejšie ako strategické buzzwordy, vydáva štvoricu videí: „How to adapt your marketing strategy to the current crisis.“ Prvé mudrovanie je už vonku a je fajn, fajn, fajn.

#6 Zabudnite na #FOMO, #YOMO aj #HOT16challenge. Na scéne máme nového hráča do našich kreatívnych kampaní: #BOPO, hnutie už s viac ako milión zmienkami.

BONUS: Cannes Lions tento rok predsa len budú! Hoci bez chladeného Prosecca a bez nôh v piesku. Zdarma si budete môcť pozrieť vyše 20 top kreatívnych hláv (David Droga, Fernando Machado z Burger Kingu či Taru Ford).

Život

Čo pozerať:
#1 Zimomriavky prinášajúcu ANIMU od Thoma Yorka, ktorého sme mali tento rok vidieť na Pohode.

#2 Človek by v súčasnej turbulentnej dobe aj zabudol, že je Pride Month. Guardian nezabudol a poskytuje tipy na dovzdelanie sa v LGBT kultúre.

Čo vnímať:
Erik Winkowski
je studnica vizuálnych princípov.

Čo bezpredmetne scrollovať:
Pre tých, ktorí dokážu oceniť kvalitný marketérsky humor, odporúčam FB skupinu Víc než reklama.

Čo vyskúšať:
Ak vás New Normal totálne zmohol, skúste Yoga for Writers. Možno vám pomôže otvoriť kreatívne čakry.

Dnes to nebude longread, ale long listen:
Ak vám na tento týždeň chýba kus motivácie, vypočujte si rozhovor so zakladateľom najoriginálnejšieho „high-end“ fastfoodu v USA.

A tak, dnes menej čítania, viac vnímania. Nabudúce to Peťo určite dobehne.

Želám vám pekné dni, M.

Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.

Budeme veľmi radi, ak sa s nami podelíte o svoj názor.

Tesco Slovnaft Slovanet JTRE METRO BabyBel Karička Matyšák Innogy Vesely Demänovka Sunquick Budiš Ovocné sady Afri cola DARK Pierre Baguette Kláštorná Kalcia Rádio Vlna Malinô Brdo Traco Computers Optifin invest
  • Tesco
  • Slovnaft
  • Slovanet
  • JTRE
  • METRO
  • BabyBel
  • Karička
  • Matyšák
  • Innogy
  • Vesely
  • Demänovka
  • Sunquick
  • Budiš
  • Ovocné sady
  • Afri cola
  • DARK
  • Pierre Baguette
  • Kláštorná Kalcia
  • Rádio Vlna
  • Malinô Brdo
  • Traco Computers
  • Optifin invest
© 2021 dotcom.sk
dotcom.sk