facebook-ads

Digi overview | December 2017

Posted by | Facebook marketing, Facebook news | No Comments

It is pretty clear that the world of online marketing is constantly changing. New functions and possibilities are added and that is why we have prepared a summary of all the news that we have been recently hearing of the most.
Facebook is saying bye bye to dark posts and is coming up with a new test tool to help us test ads. And what more, it’s going to be focused on YouTube. Read More

facebook-ads

Digi nadhľady | December 2017

Posted by | Facebook news, Udalosti a reklama | No Comments

To, že online svet sa neustále mení, je jasné. Pribúdajú nové funkcie a možnosti, a práve preto sme si pre vás pripravili súhrn noviniek, o ktorých bolo v poslednom čase najviac počuť. Facebook dá konečnú dark postom, prišiel tiež s novým nástrojom, ktorý nám pomôže pri testovaní reklám. A aby toho nebolo málo, stále viac si brúsi zuby na YouTube.

Read More

Two News Feeds, two worlds or how Facebook changed

Posted by | Facebook marketing, Facebook news | No Comments

You have definitely heard many discussions recently about the new feature which Facebook is testing at the moment. They presented a new “explore feed” to all users, where you can find the content from the brands you follow. It also shows you posts which according to its algorithm are interesting for you. A new rocket ship icon was added to devices overnight and thanks to it you can find new posts which you will not find in your regular “news feed”.

Read More

Digi overview | October 2017

Posted by | Facebook marketing, Facebook news | No Comments

What’s new in online marketing?

It is pretty clear that the world of online marketing is constantly changing. New functions and possibilities are added and that is why we have prepared a summary of all the news that we have been recently hearing of the most. The most striking has been the topic of new Facebook feed, which has caused wrinkles to few marketers or companies. Instagram came up with a new interactive poll, a video is one of the best contents and Google AdWords can spend up to twice the budget.

Read More

Digi nadhľady | November 2017

Posted by | Facebook news, Udalosti a reklama | No Comments

Čo je nové vo vodách online marketingu?

To, že online svet sa neustále mení, je jasné. Pribúdajú nové funkcie a možnosti, a práve preto sme si pre vás pripravili súhrn noviniek, o ktorých bolo v poslednom čase najviac počuť. Azda najvýraznejšou témou bolo rozdelenie feedu na Facebooku, ktoré spôsobilo vrásky nejednému marketérovi či firme. Na Instagrame pribudli ankety, video patrí medzi top kontent a Google AdWords môže minúť až dvojnásobok budgetu.

Read More

Dve nástenky, dva svety alebo ako sa zmenil Facebook

Posted by | Facebook news | No Comments

V posledných dňoch ste určite postrehli veľké množstvo diskusií o novinke, ktorú Facebook aktuálne testuje. Všetkým používateľom sprístupnil svoj nový “explore feed”, v ktorom nájdete obsah značiek, ktoré sa vám páčia a zobrazuje vám aj príspevky, ktoré by mali pre vás byť podľa jeho algoritmu zaujímavé. Na zariadeniach pribudla z večera do rána nová ikonka rakety a vďaka nej môžete naraziť na nové príspevky, ktoré v klasickom “news feede” nenájdete.

Read More

Digitálne trendy 2017

Posted by | Facebook news | No Comments

Online marketing je oblasť, ktorá sa neustále mení a vyvíja. Kedysi stačilo zasiahnuť čo najviac ľudí, dnes už je potrebné zasiahnuť najmä správnych ľudí. Práve preto je potrebné využiť naplno a v náš prospech všetky možnosti, ktoré nám online ponúka.

Read More

Dajte GO svojej značke s Pokémon GO!

Posted by | Facebook marketing, Facebook news, Reklama online | No Comments

Trademark Pokémon sa stal kultúrnym fenoménom niekoľkých generácií. Nie je teda žiadnym prekvapením, že nová globálna senzácia s názvom Pokémon GO behom niekoľkých týždňov odstavila všetky konkurenčné aplikácie a valcuje rebríčky sťahovanosti či zisku. Inovatívny gameplay skombinovaný s nostalgickým faktorom priviedol na svet giganta, ktorého neskrotí ani ten najlepší Poké-tréner.

Ako sa ale dá využiť táto nová vlna v prospech brandu bez toho, aby to pôsobilo nasilu či nútene?

Read More

Ako zvládať hejty na Facebooku s gráciou

Posted by | Facebook marketing | No Comments

Negatíva a hejty na sociálnych sieťach sú nebezpečné, môžu sa rýchlo zvrhnúť a spustiť lavínu. Existuje však pár pravidiel, ktoré vám pomôžu odvrátiť katastrofu. Kľúčom na zvládnutie týchto situácii je pripraviť sa na ne a nečakať, kým nastanú.

Pri reagovaní na negatívne komentáre je totiž veľmi dôležitý čas. Takéto príspevky sa môžu v krátkom čase naakumulovať a bude čoraz ťažšie ich zastaviť. Ideálny prípad je ten, keď vaši vlastní fanúšikovia takýchto hejterov odbijú. Read More