Zlepšenie sociálnych konverzií so Snip.ly - dotcom.sk

  • 0
  • január 20, 2016

Keď sme zdieľali obsah iných autorov na našom Facebooku, nemali sme z toho nič. Ľudia prišli na našu Facebook stránku, klikli na odkaz a prečítali si obsah, ktorý sme zdieľali. Potom zavreli článok a ich životy pokračovali ďalej. Povieme si, OK, máme aspoň ďalší obsah na naše sociálne média, ale aký účel to skutočne splnilo?

Pre všetkých z nás, ktorí zdieľame obsah na našich sociálnych sieťach z iných webových stránok, je tu však príležitosť, ako získať z tohto zdieľania aj konverziu v podobe prekliku na náš web. Je to bežná prax úspešných stránok na sociálnych sieťach, ktoré publikujú aj nevlastný obsah.

A presne toto robí Snip.ly.

Čo presne je Snip.ly?

Snip.ly  je nástroj, ktorý nám umožní používať iný obsah a z neho cieliť návštevnosť na naše webové stránky.

Nie, nie je to nič také ako bit.ly. Snip.ly je oveľa silnejší nástroj.

Dovoľte mi vysvetliť, prečo… .

Zakaždým, keď zdieľate akýkoľvek článok na sociálne siete, namiesto zdieľania pôvodného odkazu upravíte odkaz cez Snip.ly, ktorý umožňuje, aby ste na cieľovej stránke mohli mať výzvu na akciu v dolnej časti stránky na váš web.

Ako na to?

1.Otvorte si stránku Snip.ly a prihláste sa cez svoj Facebook účet.

Snimka obrazovky 2016-01-15 o 11.14.36

2. Vyplňte tieto údaje. Snažte sa písať bez chýb, nevyzeralo by to dobre 🙂 Následne kliknite na SNIP.

lk

3. Vytvoríte si takýto skrátený link, ktorý už priamo zdieľate na sociálnych sieťach.

Snimka obrazovky 2016-01-15 o 9.58.39

4. A JE TO! Každý, kto si otvorí stránku cez váš link, zobrazí sa mu v dolnej časti takáto výzva na akciu.

lkj

5. Zároveň si môžete vo svojom účte sledovať počet konverzií.

Snimka obrazovky 2016-01-15 o 11.27.07

Na záver už len:

“Každý odkaz, ktorý zdieľate bez Snip.ly, je premárnenou konverziou.” –Danielle Smith

 

Autor: Anton Katrenčík