Social media Archives - dotcom.sk

Kampaň Našenajlepšie.sk pre Slovnaft

Posted by | | No Comments

Zadanie

Web development, Facebook komunikácia a výkonnostný marketing v rámci kampane na novú značku Naše najlepšie, ktorá predstavuje ponuku poctivých domácich potravín dostupných v sieti čerpacích staníc Slovnaft.

Riešenie

Na základe zadefinovaného vizuálneho štýlu sme pripravili a naprogramovali web, ktorý návštevníkom priblíži ponuku výrobkov Naše najlepšie, jednotlivých výrobcov a miesta, kde je možné výrobky zakúpiť. Okrem toho sme počas kampane zabezpečili kompletnú komunikáciu na Facebooku a výkonnostný marketing.  

Produktová kampaň na vodku FAMILIA Premium

Posted by | | No Comments

Zadanie

Kampaň na podporu predaja vodky FAMILIA Premium.

Riešenie

Pripravili sme kampaň “FAMILIA žije!”, v ktorej sme spojili sily so známym slovenským rapperom Delikom. Súčasťou kampane boli napríklad súťaž o účinkovanie v klipe k jeho novej pesničke, súťaž o osobnú návštevu Delika na súkromnej párty alebo hlasovanie o mieste koncertu, na ktorom bola nová pesnička predstavená. Komunikácia v online prebiehala na samostatnej microsite www.familiazije.sk, sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a portáloch Demotivacia.sk, Refresher.sk a Doba.sk.  

Futbalové majstrovstvá s Mini Babybel

Posted by | | No Comments

Zadanie

Navrhnúť komunikáciu špeciálneho balenia produktu Mini Babybel s darčekom na Facebook stránke Babybel Slovensko.

Riešenie

Zamerali sme sa na kreatívne odprezentovanie produktu a jeho balenia. Vytvorili sme inštruktážne video, vďaka ktorému si naši fanúšikovia mohli postaviť vlastný futbalový štadión. S darčekom v balení, ktorými boli minikopačky, si zahrali futbal s tou pravou atmosférou v pohodlí domova.

Karičkovci varia s Karičkou

Posted by | | No Comments

Zadanie

Podporiť portál o varení so syrom Karička www.receptyzosrdca.sk prostredníctvom série videoreceptov.

Riešenie

Vytvorili sme rodinu Karičkovcov – typického slovenského spotrebiteľa syra Karička. Jej členovia “vo svojej domácej kuchyni” pripravujú spoločne rôzne chutné recepty, ktoré sme zachytili na kameru a vzniklo tak 8 videí so skvelými pochúťkami. Vyskúšajte ich aj vy!

Putovný skipas na Malinné Brdo

Posted by | | No Comments

Zadanie

Atraktívnym spôsobom v online pritiahnuť ľudí do strediska.

Riešenie

Vytvorili sme Facebook event, na ktorom prebiehala súťaž o putovný skipas. Prostredníctvom ankety v evente sa fanúšikovia prihlasovali na konkrétny deň, v ktorý by si chceli zalyžovať. Každý deň sme tak jednému z fanúšikov darovali celodenný skipas v stredisku Malinô Brdo.

Karička varí zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie

Tvorba microstránky pre klienta Karička, na ktorej bude prebiehať súťaž Recepty zo srdca.

Riešenie

Vytvorili sme “chutnú” microsite receptyzosrdca.sk kde môžu domáce gazdinky a kuchári prezentovať svoje recepty a zapojiť sa do súťaže o kuchársku knihu.

Profil Spotify pre Slovnaft

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vytvoriť 10 samostatných playlistov pre klienta Slovnaft v službe Spotify, kde každý zastupuje iný hudobný žáner.

Riešenie

Zostavili sme špeciálne playlisty, kde každý má vlastný názov inšpirovaný auto-moto odvetvím, napríklad „STOP. Natankuj POP.“ Okrem vianočného sú k dispozícii aj letné, tanečné a iné žánrové playlisty. Pozrite si profil Slovnaftu na Spotify.

Odhalenie motorky v živom prenose

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Zabezpečenie live streamu z tlačovej konferencie Slovnaft Teamu, kde pretekár Štefan Svitko odhaľuje novú motorku pre Rely Dakar 2016.

Riešenie:

Spolu s klientom Slovnaft sme technicky zabezpečili a zrealizovali live stream celej tlačovej konferencie na kanáli YouTube. Odhalenie novej motorky bolo podporené Facebook eventom, súťažou a sériou postov, ktoré sa promptne nasadzovali v priebehu prenosu.

Tatarské omáčky a Majonézy

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť facebookovú kampaň ako podporu pozicioningu nových produktov klienta Vitana Česká Republika – tatarky a majonézy.

Riešenie:

Vytvorili sme dlhodobý koncept komunikácie na facebooku. Tatarky a majonézy od Vitany sa môžu pochváliť poctivým obsahom vajec. Preto sme stavili na vtipnú formu, kedy sú tie od Vitany jednoducho Nejvejc! Celá komunikácia teda čerpá zo slovných hračiek, kedy nahrádzame klasické slová našimi vajíčkovými. Nejváječnejší kampaň, čo poviete? 🙂

Bažant Radler 0,0%

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť online kampaň ako podporu nového produktu Bažant Radler 0,0%

Riešenie:

Vytvorili sme dve aplikácie prostredníctvom ktorých sme používateľom zábavnou formou doručili posolstvo o tom, že nový Radler 0,0% je W00W.
Na facebooku si používatelia mohli zasa oči vyočiť. Vo W00W makeri, ako sme aplikáciu nazvali, si na svojich fotografiách zväčšovali oči pomocou efektov. Podporili sme tak message kampane – Nový Radler 0,0% je W00W.