Print Archives - dotcom.sk

Online kampaň “Vyhraj so ŠtEVOm!”

Posted by | | No Comments

Zadanie

Odkomunikovať prémiové palivá EVO v spojení so Štefanom Svitkom a Rely Dakar 2017.

Riešenie

Počas Rely Dakar 2017 mohli fanúšikovia na Facebooku podporiť Štefana Svitka zdieľaním tematického postu, nastavením si špeciálneho cover obrázku alebo vytvorením fotografie prostredníctvom pohľadnice, ktorú získali na čerpacích staniciach. Tým sa zároveň zapojili do záverečného žrebovania o 111 dakarských výhier.

Vianočná kampaň

Posted by | | No Comments

Zadanie

Pripraviť vianočnú kampaň, ktorá bude pokračovať v štýle “hippies” komunikácii neviazanosti pre služby od Slovanetu.

Riešenie

Navrhli sme kľúčový vizuál s vianočnou tematikou, ktorý nadviazal na predchádzajúcu komunikáciu neviazanosti s hippisákmi a hodinami rastúcimi na strome. Vizuál bol spracovaný do rôznych formátov pre nasadenie v online a offline prostredí.

Jesenná kampaň

Posted by | | No Comments

Zadanie

Odkomunikovať zrušenie viazanosti pre všetkých zákazníkov Slovanetu.

Riešenie

Navrhli sme kreatívny koncept, v ktorom sme ideu, že dozrel čas odviazať sa, zobrazili cez symboliku hodín dozrievajúcich na strome a cez mladých ľudí v štýle novodobých hippies.

Kuchárska kniha Recepty zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie

Zozbierať od gazdiniek ich domáce recepty s Karičkou a vytvoriť tak originálnu kuchársku knihu.

Riešenie

Pripravili sme online kampaň, v ktorej sme gazdinky motivovali výhrou novej kuchyne k posielaniu receptov. Tie boli umiestňované na webe www.receptyzosrdca.sk a najlepšie z nich sa dostali do kuchárskej knihy, ktorá v závere kampane vyšla v tlačenej podobe v limitovanom počte kusov.

Slovanet balík služieb

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Odkomunikovať nový benefit Slovanetu, že si klienti môžu poskladať balík služieb sami podľa seba

Riešenie:

Navrhli sme kampaň s vizuálom, v ktorom hlavným symbolom “skladania” balíka služieb bola všeobecne známa skladačka od pána Rubika.

Hackli sme banku

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Navrhnúť celostránkovú inzerciu pre spoločnosť Citadelo, ktorá sa zaoberá IT bezpečnosťou. Inzercia mala byť umiestnená v IT ročenke a mala rozpoznatelne komunikovať spoločnosť a jej hlavné služby.

Riešenie:

Navrhli sme jednoduchý a vďaka výstražným grafickým prvkom výrazný vizuál v korporátnych farbách klienta. Nosnou témou bolo “priznanie” sa k hacknutiu banky čím u cieľovej skupiny vyvolávame záujem.

Pointou nakoniec je, že každý potenciálny klient sa môže nechať hacknúť, preveriť tak bezpečnosť svojich dát a od Citadela rovno dostať riešenie na zvýšenie svojej IT bezpečnosti.

Surfuj letom

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vizuálne stvárnenie kampane pre letné obdobie

Riešenie:

Navrhli sme vizuál, ktorý obsahuje súhrn pozitívnych emócií, ktoré prináša letná atmosféra, plná príjemných zážitkov. Nosným prvkom vizuálu je muž so surfom v ruke, ktorý metaforicky zobrazuje výhodné surfovanie na internete.