Online campaigns Archives - dotcom.sk

Produktová kampaň na vodku FAMILIA Premium

Posted by | | No Comments

Zadanie

Kampaň na podporu predaja vodky FAMILIA Premium.

Riešenie

Pripravili sme kampaň “FAMILIA žije!”, v ktorej sme spojili sily so známym slovenským rapperom Delikom. Súčasťou kampane boli napríklad súťaž o účinkovanie v klipe k jeho novej pesničke, súťaž o osobnú návštevu Delika na súkromnej párty alebo hlasovanie o mieste koncertu, na ktorom bola nová pesnička predstavená. Komunikácia v online prebiehala na samostatnej microsite www.familiazije.sk, sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a portáloch Demotivacia.sk, Refresher.sk a Doba.sk.  

Futbalové majstrovstvá s Mini Babybel

Posted by | | No Comments

Zadanie

Navrhnúť komunikáciu špeciálneho balenia produktu Mini Babybel s darčekom na Facebook stránke Babybel Slovensko.

Riešenie

Zamerali sme sa na kreatívne odprezentovanie produktu a jeho balenia. Vytvorili sme inštruktážne video, vďaka ktorému si naši fanúšikovia mohli postaviť vlastný futbalový štadión. S darčekom v balení, ktorými boli minikopačky, si zahrali futbal s tou pravou atmosférou v pohodlí domova.

Karičkovci varia s Karičkou

Posted by | | No Comments

Zadanie

Podporiť portál o varení so syrom Karička www.receptyzosrdca.sk prostredníctvom série videoreceptov.

Riešenie

Vytvorili sme rodinu Karičkovcov – typického slovenského spotrebiteľa syra Karička. Jej členovia “vo svojej domácej kuchyni” pripravujú spoločne rôzne chutné recepty, ktoré sme zachytili na kameru a vzniklo tak 8 videí so skvelými pochúťkami. Vyskúšajte ich aj vy!

Karička varí zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie

Tvorba microstránky pre klienta Karička, na ktorej bude prebiehať súťaž Recepty zo srdca.

Riešenie

Vytvorili sme “chutnú” microsite receptyzosrdca.sk kde môžu domáce gazdinky a kuchári prezentovať svoje recepty a zapojiť sa do súťaže o kuchársku knihu.

Slovnaft podporuje Svitka

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vytvoriť kampaň pre Štefana Svitka na Dakare 2016.

Riešenie

Pripravili sme microsite naplnyplyn.sk, na ktorú sme umiestnili hernú aplikáciu. V hre si mohli fanúšikovia vyskúšať jazdu na Dakare a zasúťažiť si. Súťaž bola podporená aj na sociálnych sieťach. 

Profil Spotify pre Slovnaft

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vytvoriť 10 samostatných playlistov pre klienta Slovnaft v službe Spotify, kde každý zastupuje iný hudobný žáner.

Riešenie

Zostavili sme špeciálne playlisty, kde každý má vlastný názov inšpirovaný auto-moto odvetvím, napríklad „STOP. Natankuj POP.“ Okrem vianočného sú k dispozícii aj letné, tanečné a iné žánrové playlisty. Pozrite si profil Slovnaftu na Spotify.

Odhalenie motorky v živom prenose

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Zabezpečenie live streamu z tlačovej konferencie Slovnaft Teamu, kde pretekár Štefan Svitko odhaľuje novú motorku pre Rely Dakar 2016.

Riešenie:

Spolu s klientom Slovnaft sme technicky zabezpečili a zrealizovali live stream celej tlačovej konferencie na kanáli YouTube. Odhalenie novej motorky bolo podporené Facebook eventom, súťažou a sériou postov, ktoré sa promptne nasadzovali v priebehu prenosu.

Slovanet balík služieb

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Odkomunikovať nový benefit Slovanetu, že si klienti môžu poskladať balík služieb sami podľa seba

Riešenie:

Navrhli sme kampaň s vizuálom, v ktorom hlavným symbolom “skladania” balíka služieb bola všeobecne známa skladačka od pána Rubika.

Bažant Radler 0,0%

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť online kampaň ako podporu nového produktu Bažant Radler 0,0%

Riešenie:

Vytvorili sme dve aplikácie prostredníctvom ktorých sme používateľom zábavnou formou doručili posolstvo o tom, že nový Radler 0,0% je W00W.
Na facebooku si používatelia mohli zasa oči vyočiť. Vo W00W makeri, ako sme aplikáciu nazvali, si na svojich fotografiách zväčšovali oči pomocou efektov. Podporili sme tak message kampane – Nový Radler 0,0% je W00W.

Takí sme boli

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Vytvoriť online kampaň ako podporu pre nový dizajn a repozicioning značky.

Riešenie:

V rámci kampane sme vytvorili na korporátnom webe subdoménu www.nazdravieslovensko.zlatybazant.sk, na ktorú fanúšikovia pridávali svoje najlepšie fotografie vystihujúce “staré dobré časy”. Zároveň sme pre nich na stránke pripravili sériu tematických obrázkov, ktoré zachytávali najväčšie udalosti z našej histórie. Súčasťou kampane bolo vytvorenie historickej časovej osi na facebookovom profile, ktorá sa skladala z najvýznamnejších míľnikov značky od jej vzniku až po súčasnosť. Kampaň bola medzi používateľmi veľmi populárna – celkovo sme dokázali vyzbierať až 1746 krásnych fotografií.