Microsite Archives - dotcom.sk

Kampaň Našenajlepšie.sk pre Slovnaft

Posted by | | No Comments

Zadanie

Web development, Facebook komunikácia a výkonnostný marketing v rámci kampane na novú značku Naše najlepšie, ktorá predstavuje ponuku poctivých domácich potravín dostupných v sieti čerpacích staníc Slovnaft.

Riešenie

Na základe zadefinovaného vizuálneho štýlu sme pripravili a naprogramovali web, ktorý návštevníkom priblíži ponuku výrobkov Naše najlepšie, jednotlivých výrobcov a miesta, kde je možné výrobky zakúpiť. Okrem toho sme počas kampane zabezpečili kompletnú komunikáciu na Facebooku a výkonnostný marketing.  

Produktová kampaň na vodku FAMILIA Premium

Posted by | | No Comments

Zadanie

Kampaň na podporu predaja vodky FAMILIA Premium.

Riešenie

Pripravili sme kampaň “FAMILIA žije!”, v ktorej sme spojili sily so známym slovenským rapperom Delikom. Súčasťou kampane boli napríklad súťaž o účinkovanie v klipe k jeho novej pesničke, súťaž o osobnú návštevu Delika na súkromnej párty alebo hlasovanie o mieste koncertu, na ktorom bola nová pesnička predstavená. Komunikácia v online prebiehala na samostatnej microsite www.familiazije.sk, sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a portáloch Demotivacia.sk, Refresher.sk a Doba.sk.  

Karička varí zo srdca

Posted by | | No Comments

Zadanie

Tvorba microstránky pre klienta Karička, na ktorej bude prebiehať súťaž Recepty zo srdca.

Riešenie

Vytvorili sme “chutnú” microsite receptyzosrdca.sk kde môžu domáce gazdinky a kuchári prezentovať svoje recepty a zapojiť sa do súťaže o kuchársku knihu.

Slovnaft podporuje Svitka

Posted by | | No Comments

Zadanie

Vytvoriť kampaň pre Štefana Svitka na Dakare 2016.

Riešenie

Pripravili sme microsite naplnyplyn.sk, na ktorú sme umiestnili hernú aplikáciu. V hre si mohli fanúšikovia vyskúšať jazdu na Dakare a zasúťažiť si. Súťaž bola podporená aj na sociálnych sieťach. 

Objev Masox

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Online podpora produktu MASOX bujón pre spoločnosť Vitana.

Riešenie:

Spustili sme online kampaň, v rámci ktorej sme vytvorili microsite s názvom www.objevmasox.cz na zlepšenie pozicioningu produktu. Používateľov sprevádzal na stránke džin, ktorý im plnil rôzne želania. Cieľom kampane bolo tiež získať od návštevníkov stránky čo najviac receptov s Masoxom. Kampaň sme podporili aj nasadením PPC reklamy na Google, Facebook, Sklik a spravovaním facebookovej stránky spoločnosti Vitana.

Olympijský dom

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Návrh kampane pre limitovanú olympijskú edíciu plechovky Zlatý Bažant.

Riešenie:

Všetkým fanúšikom sme priniesli možnosť virtuálne navštíviť slovenský olympijský dom, zapáliť na mape olympijský oheň a nasať tak kúsok olympijskej atmosféry. Rôzne súťažné aktivity boli pripravené v online prostredí, ale aj vo vybraných puboch. Zabezpečili sme kreatívu, technické zhotovenie a zároveň aj stratégiu celej kampane. Najatraktívnejší bol boj o titul Zlatý fanúšik. Pozrite sa, ako vyzeral olympijskydom.sk

Pyramídky korenia

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Launch produktu Pyramídky korenia.

Riešenie:

Návrh a realizácia komunikácie v online prostredí.
Súčasťou online komunikácie je mikrostránka prezentujúca jednotlivé druhy pyramídok a ich hlavné benefity. Návštevníci tu nájdu informácie a tiež aj recepty, v ktorých sa Pyramídky korenia dajú prakticky využiť. Na Facebook profile Vitany si fanúšikovia môžu otestovať svoju kuchársku presnosť v zábavnej pyramídkovej hre. Tá je zároveň súťažou o atraktívny pobyt pri tých ozajstných pyramídach v Egypte. Pozrite si mikrostránku pyramidkykorenia.sk alebo si zahrajte hru PYRAMÍDKY na Facebooku.

Lajková misia

Posted by | | No Comments

Zadanie:

Novoročný pozdrav klientom.

Riešenie:

Náš novoročný pozdrav sme poňali netradičnou formou. Vymysleli sme veselú postavičku psíka Lajka, ktorého misiou bolo:

  • objavovať nové zákutia Facebooku a celého digitálneho vesmíru,
  • baviť svojich priateľov a fanúšikov
  • a priniesť nové lajky stránkam, ktoré adoptujú Lajka.

Mechanizmus spočíval v špeciálnej hernej aplikácii, ktorú si na svoju facebook stránku dokáže nainštalovať ktokoľvek. Lajko takto bezplatne prinesie stránkam skutočne nové lajky.

Pozrite si Lajkov príbeh aj vy: Lajkov príbeh
Sledujte Lajka aj na Facebooku: Lajkov profil

Vianočný kuriér

Posted by | | No Comments

Zadanie:

PF pre súčasných klientov kuriérskej a prepravnej spoločnosti Slovak Parcel Service.

Riešenie:

Navrhli sme a vyrobili špeciálnu digitálnu PF, ktorá nie len, že pobaví súčasných klientov spoločnosti SPS, ale taktiež slúži aj ako akvizičný nástroj na získanie nových. A tak sa vďaka nám aj vy budete môcť stať vianočným kuriérom v divokej vianočnej jazde. Zahrajte sa tu: Vianočný kuriér